• MammaTillT

gå ner i vikt med cambrige med mej? :)

Nån som håller på med det eller nyss börjat?
    ville inte hoppa in på nån tråd så jag staratar en ny =)
    Jag har drukigt soppan sen den 26/4 och gått ner 5 kg hitills =)

• Svar på tråden gå ner i vikt med cambrige med mej? :)
  • Amber1975

För mig har alltid tredje och fjärde dagen varit värst. Ikväll mår jag illa och känner mig skitnere. Jobbigt jobbigt. Är skitnära att ta nåt, men försöker verkligen stå ut.

Jag är imponerad att du kunde grädda pannkakor CA74. Det var starkt gjort.

• Chrissan74

Är just nu så sugen på en macka!!! Ska ta och lägga mig och sova!!!
    Min man sa till mig ikväll att det redan syns i ansiktet och på magen att jag gått ner=) *suger åt mig komplimangen*

• Amber1975

Gud va härligt att höra! Sug åt dig.

Min kille sa "Men äääät, du är ju jättehungrig" Skällde lite på honom.

• Amber1975

Nej, nu har jag kräkts och mår verkligen inte bra. Nån som har ett tips?

• Uller

Började med cambridge i måndags. har småsyndat lite,dvs smakat lite på maten när jag lagt åt resten av familjen. Vet att jag inte bör det men åtminstonde försökt hålla mig till rent protein

• MammaTillT

hej hej.. hur går det för alla!??

Kittyängel! varfrör kräks du? va du så hungrig el? fy då stackare..

jag ska dra till jobbet nu men vi kanske hörs ikväll.

• Chrissan74

Kittyängel: Har inget tips eller koll på varför du kräks...? Har aldrig hört om någon som kräks när de kör CK...

Uller: Välkommen hit! =) Om du är sugen på något så är det bra att du just äljer protein. Tar du bara lite och håller dig sen till 3 pulver/dag så kommer du iaf att gå ner, men kanske inte lika fort...=)

MammatillT: Hur går det själv?! Här går det toppenbra!!!

Igår vägde jag ju som bekant 81,8 kg hos min konsulent och även hemma på min våg, så nu vet jag att jag kan lita på min våg och gå efter vad den visar. Mellan igår och i förrgår hade jag inte gått ner speciellt mycket, men till idag så har jg tappat ytterligare 1,4 kg!!! Vågen stannade på ...........80,4!!!=)
    Snart under 80-strecket. *jublar och dansar!*
    Totalt minus efter 4 dagar helt ren kur: 3,2 kg!!!!
    Och jag är såå stolt att inte en endaste frukt-mack-matbit slunkit in i min mun!=)

Idag är jag ledig tillsammans med barnen och idag ska vi besöka djurparken. Blir pannkakka och mackor till dem i matsäcken och vatten till mig...

Ha en bra dag! Hörs senare!

• SnuttanSnuttan

CA74: Gud va bra gjort!! Jag ska inte väga mig förrens det gått en vecka.. Skulle bara deppa ihop om ja inte gått ner nåt... Dum som man är har man inte direkt nåt tålamod.
    FORT ska det gå & NU ska det ske

Lika tråkigt väder idag med.. Regnet hänger i luften.. Ska iallafall ut och gå med min lilla skutt idag.. vi va inne hela dagen igår, pga regnet, så idag bara måste vi ut en sväng. *klättrar på väggarna*

Nehepp, snart dax för dagens första drink. Mumma!!

Lycka till idag allihopa!
    ** Stolt mamma till Ninni **
  • Chrissan74

Nu finns det bilder i mitt galleri från min viktminskning med CK 03-04.... Ja om någon är intresserad vill säga... ;)

• SnuttanSnuttan

CA74: Gud vilken skillnad.. Fasen, bra jobbat!!

Hoppas jag med kan få såna före-efter bilder en vacker dag...

** Stolt mamma till Ninni **
Svar på tråden gå ner i vikt med cambrige med mej? :)