• MammaTillT

gå ner i vikt med cambrige med mej? :)

Nån som håller på med det eller nyss börjat?
    ville inte hoppa in på nån tråd så jag staratar en ny =)
    Jag har drukigt soppan sen den 26/4 och gått ner 5 kg hitills =)

• Svar på tråden gå ner i vikt med cambrige med mej? :)
  • MammaTillT
    CA74 skrev 2007-05-08 08:22:51 följande:
    Kan detta vara sant???Vägde visserligen in mig på Vikt & Hälsa i torsdags och då vägde jag 83,6... Har lite mani på att väga mig hemma också så inför starten igår så vägde jag mig naturligtvis hemma igår morse... Vägde då 83,9 och idag blev det 82,1!!! =)Vet att det är mycket vätska som man förlorar, speciellt första veckan, men ändå!!! Hur mycket väger ni andra? *fräck fråga kanske...*Hur långa är ni och vad har ni för målvikt?Jag är 165 och har nu som mål 60-62 kg. När jag körde CK sist så hade jag 68 kg som mål. Men satsar nu lite lägre, är ju inte så lång...Ha en bra dag! Tittar in här under dagen om jag hinner. Annars blir det till kvällen igen!
    lite roligt... jag är lika lång som dej och ska osså väga nånting däråt.. jag vägde 85kg och väger nu ganska exakt 80kg =) så fem kg alltså...
    va där idag och vägde mej men jag har bara gått ner 2 gram! haha och jag har inte fuskat förutom den där mackan.. knepigt..men men... nya tag nu...
    så vi har alltså samma mål då kan man säga ?
  • MammaTillT

grattis till viktnedgången =) glömde skriva de... hehe...

• Chrissan74

Knepigt att du bara gått ner 2 gram... Skumt... men , men ett minus är alltid ett minus så GRATTIS! =)

• MammaTillT
    CA74 skrev 2007-05-08 17:51:58 följande:
    Knepigt att du bara gått ner 2 gram... Skumt... men , men ett minus är alltid ett minus så GRATTIS! =)
    haha ja de tycker ja me... vet inte varför.. men hon sa att det är ganska vanligt att vissa gör de... så det e ju bara att köra på liksom! de va säkert min skogaholmsmacka..hahahahaha!!!!

jaja.. hur mås de då?
  • Chrissan74
    MammaTillT skrev 2007-05-08 19:02:55 följande:
    haha ja de tycker ja me... vet inte varför.. men hon sa att det är ganska vanligt att vissa gör de... så det e ju bara att köra på liksom! de va säkert min skogaholmsmacka..hahahahaha!!!! jaja.. hur mås de då?
    Mår bara bra! Har idag blivit av med huvudvärken... Drack en 0,5 l cola zero idag... mest för att jag ville dricka något annat än vatten. Smakade bra!
    Själv då? Är det bra?
  • MammaTillT
    CA74 skrev 2007-05-08 19:56:25 följande:
    Mår bara bra! Har idag blivit av med huvudvärken... Drack en 0,5 l cola zero idag... mest för att jag ville dricka något annat än vatten. Smakade bra!Själv då? Är det bra?
    jo då allt e bra hittills.. kom hem från träningen nyss typ..har bara hunnit duschat..inte känna efter så mycket liksom =) hehe...
  • Chrissan74
    MammaTillT skrev 2007-05-08 20:01:51 följande:
    jo då allt e bra hittills.. kom hem från träningen nyss typ..har bara hunnit duschat..inte känna efter så mycket liksom =) hehe...
    vart tränar du?
    Jag har kort på Nautilus + spinningkort på Friskis & Svettis. Fast nu har det vart lite si och så med träningen för min del. Har vart såå stressad och trött... Men planerar att träna igen nästa vecka. Gillar verkligen spinningen!
  • Amber1975

Shit fattar inte hur ni klarar att träna på ren kur. Jag gick i rask takt en timme idag och då mår jag genast illa och blir helt trött. Annars kan jag lätt gå och träna, men på ren kur blir jag totalt orkeslös.

• Chrissan74
    Amber1975 skrev 2007-05-09 00:28:14 följande:
    Shit fattar inte hur ni klarar att träna på ren kur. Jag gick i rask takt en timme idag och då mår jag genast illa och blir helt trött. Annars kan jag lätt gå och träna, men på ren kur blir jag totalt orkeslös.
    Har inte testat att träna ännu denna gång jag kör ren kur, men gjorde det sist jag körde CK och när jag väl var i ketos så var jag superpigg!

Och jag tror jag kommit i ketos redan nu efter två dagar. Började känna energi igår kväll och skurade bardrumsgolvet geundligt medan sonen badade. Och i morse vaknade jag redan5,30 på jobbet (kl ringer 6,20) och var PIGG! Somnade visserligen om men jag känner igen symtomen från förra gången med CK... Ja symtomen för ketos: kryper lite i kroppen, känner mig pigg och är INTE hungrig!!! =)
  • SnuttanSnuttan

Hej hej. tänkte bara höra hur ni blandar era mjölkdrinkar..?

Med is eller dricker ni dom varma? I shaker eller blender ? (spelar det någon roll?)

Vilken smak tycker NI e godast?

*nyfiken

Svar på tråden gå ner i vikt med cambrige med mej? :)