"kamphund"??!!
tack rottis 77=) det samma! och jätte bra inlägg!
aa förut var det juh rottis dobberman schäfer som var de farliga mördarhundarna.. vad hände med dom heöt plötsligt då? det är folks idiotiska rykten som förstör väldigt mycket!
tack rottis 77=) det samma! och jätte bra inlägg!
aa förut var det juh rottis dobberman schäfer som var de farliga mördarhundarna.. vad hände med dom heöt plötsligt då? det är folks idiotiska rykten som förstör väldigt mycket!
min hund är oxå "hoopig" men hon hoppar för att hon blir glad och vill hälsa inte för och bitas!
jag har nu läst det visst står det att käkarna inte låser sig det ser jag! men oki känns det bättr eom jag skriver att deras käkar e obändliga?? det är juh iprincip samma sak tycker jag!
min hund vet oxå när det är oki och inte oki! de hon hoppar o vill pussas med är folk hon känner annars så hoppar hon inte på någon utan att jag tillåter henne att hälsa!
progen
jag är fan ingen gangster eller gängmedlem! du har fördomar! min hund är världens snällaste och jag har träffat på många andra små och stora hundar som är sk aggressiva!
herre gud vad är det folk inte förstår det är juh inte enbart pitbull amstaff mfl som politikerna borde göra nåt åt i så fall??!! det ska vara lika gällande alla hundar och hundägare!!
jag var inte speciellt kunnig om just pitbull eller någon annan hund.. men jag har juh lyckats hur bra som helst ensam med barn och allt!!
asså det finns som sagt ingen ras som heter kamphund! och jag skrev juh tidigare vad kamp innebär
man måste juh kunna leka "kampa" med sin hund men det betyder som sagt inte att hon vill käka upp mig! bara de kan loss och nej och sådant! hundarna blir inte agressiva för att man "kampar" med don.. min hubd kan till o med klättra i träd jag har lärt henne det då vi har lekt...
zaria
det du skrev om att tjejer köper "kamphundar" för att bevisa motsattsen är bara skitsnack.. jag har uppfostrat min hund bra och jag köpte henne för att hon är väldigt fin kolla själv!!!!