Inlägg från: amorcitajq |Visa alla inlägg
  • amorcitajq

"kamphund"??!!

pit får man inte regga i SKK och dessutom finns inte ens pitbull med på listan då man ska regga hunden hos jordbruksverket... tyckte någon skrev att man fick regga dem men man få inte jag har fått regga Quiara som amstaff hos jordbruksverket o i SKK fick jag inte va me =(

• amorcitajq

jojo08

tack så mycket =) kan bara hålla med hehe ;)

• amorcitajq

nickname

som jag skrev så finns inte PITBULL med och ALLA hundar måste reggas!! va ere med dig?

• amorcitajq

o i SKK fick jag inte regga henne som pit utan de sa att jag skulle regga henne som amstaff så då sket jag i det!

• amorcitajq

ehh oki d e kanske du som borde tagga ner inte jag..nope nope inga taggar utåt här inte ;) jag undrade bara va d va med dig då du skriver: DU ska inte få regga henne som amstaff hos jordbruksverket...

henne jag köpte av hade sagt likadant till henne för jag ringde och pratade med henne om SKK...

• amorcitajq

jag har henne försäkrad hos agria som pit....

• amorcitajq

jag har juh ingen anledning o ljuga??!! el misstolkar jag dig nu?

• amorcitajq

jasså du tycker det! man tolkar saker olika...

• amorcitajq

aa jag har d¨inga falska papper på henne och du / ni får tycka vad ni vill...
    va bra för dig att du verkar veta mer än mig ska jag behöva skriva all info jag vet el? jag ville ha henne reggade i SKK men det gick tyvärr inte så då struntar jag i det jag brydde mig inte om att ta reda på andra...

• amorcitajq

nickname
    d e klart att jag kan föra en diskussion inga problem liksom ;)jag visste inte det från början! d ejuh du som gör mig irriterad genom o påstå så jävla mycket om mig som du inte vet ett skit om.. du kanske inte borde skriva här!

• amorcitajq

ja jaaa.. om du vill säga nåt mer till mig så kan du diskutera de med endast mig inte här för d känns lite barnsligt oki nickname hare ;)

• amorcitajq

Peppa

så som jag definerar em bra hund är: bra psyke, ska gå bra i hop med alla människor och hundar, tåla ex att småbarn är lite "elaka" mot dom, man ska kunna ta saker ur deras mun, måtskålen osv utan att hunden blir arg... det finns väl kanske mer saker men jag kommer inte på d nu hehe... vad tycker du sj?

• amorcitajq

nickname...

tror du allvarligt talat att jag ska läsa igenom ALLT du har skrivit ?? som sagt skriv till min gb istället om du vill något mer så kan vi diskutera mer... oki

Svar på tråden "kamphund"??!!