Unga som längtar efter barn !
Hej, får jag följa mer er på resan till föräldraskap?
Jag är 22 år, försökt få barn i nästan 2 år... Hade ett utomkvedshavandeskap i mars 06.
Nu ska jag ha BIM den 24 maj.
*kram*
Hej, får jag följa mer er på resan till föräldraskap?
Jag är 22 år, försökt få barn i nästan 2 år... Hade ett utomkvedshavandeskap i mars 06.
Nu ska jag ha BIM den 24 maj.
*kram*
Tack, var i Sverige bor ni?
Jag bor ca 4,5 mil söder om sthlm.
När har ni BIM?
Jag har den 24 maj... de är jobbigt att vänta....
Har den förmågan att jag testar alldeles för tidigt bara för att jag är ivrig.... Men nu har jag lovat mig själv att vänta till dag 24. Men jag tror inte jag kommer klara av att vänta så länge =)
*Niccisen, 23 år, tredje försöket BIM 30/5
*1984, 22 år, Järna, försökt nr 21, BIM 24/5
*Niccisen, 23 år, tredje försöket BIM 30/5
*1984, 22 år, Järna, försök nr 21, BIM 24/5
Niccisen- då ligger vi ganska nära varandra med BIM =)
Maja 85- jag har oxå oregelbunden mens, men just nu äter jag pergotime, och jag hade ägglossning den 10 maj, så jag räknar 14 dagar från de...
Jo, absolut de mkt bättre o vänta med o testa... men tiden går ju så sakta =P
Tänk om man skulle bli gravid ungefär samtidigt, o man bor i närheten av sthlm, då kan man juh ses och shoppa baby kläder tillsammans =D
Ja, det är recept belagd, det är ägglossnings stimulering, dvs att man får ägglossning....
Har ju försökt få barn i snart 2 år, så vi har börjat med utredning...
Vill inte stå där 35 år gammmal och börja fundera på om man kanske behöver hjälp.
Inte för att de är nåt fel med att bli en äldre mamma...
Men JAG vill vara en ung mamma =)
Har du testat med ägglossnings tester.... och ni var väl på första försöket? Det kan ju ta tid o bli gravid, de rätt så vanligt att man får vänta upp till ett år....
Jag blev gravid på femte försöket, som tyvärr slutade i utomkvedshavandeskap i mars 06...=`(
Niccisen, vi får planera in någon du oxå kan, du kan juh sova över hos nån av oss om inte du orkar åka hem samma dag (kan va tufft o resa när man är gravid =P)