• 1984

Unga som längtar efter barn !

Nopp :) Inte jag i alla fall...

• 1984

Det farligt med sånt... för nu har du de inombords du intalar dig själv till att du inte kommer få barn...

Även om spåtanten hade fel så måste du intala dig själv det oxå...

• 1984

maja.... snälla gå o testa dig nu =)

• 1984

Ett pyre såklart!!!!

*försöker skicka iväg maja till toan nu*

TESTA!! =) Är du inte nyfiken?

• 1984

Usch, jag har ont i magen =( Känns nästan typ som mensont fast mer ont, jag ska inte ha mens förrän den 24 maj =/

Hoppas verkligen att det inte är mensen.. vill juh så gärna ha en bebis nu....

• 1984

Mm, hoppas det =( Känner mig bara så less på allt... tänk om det är ett nytt utomkvedshavandeskap =/

• 1984

Näe de va mkt värrre... men jag hade lite ont i början och det va inte förrän i v 7 som jag fick kramper så jag va tvungen att åka till akuten...
    Men rädslan finns ju inom en... Fast jag vet man ska försöka tänka positivt... Hoppas det är växtvärk...

• 1984

Risken är lite större om man redan har fått det en gång.
    Och eftersom dom inte opererade bort äggledaren så finns ju risken kvar, fast dom sa att den såg fin ut.
    Men OM det skulle bli likadant igen skulle jag va tvungen att operera bort ena äggledaren...

Nu gjorde dom juh "bara" en titthålls operation på mig... men det va jobbigt de två dagarna jag fick ligga på sjukhus innan de va tvugna att operera mig.

• 1984

Men som sakt ska försöka tänka positivt...

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !