Inlägg från: MariaOMarkus |Visa alla inlägg
  • MariaOMarkus

Unga som längtar efter barn !

jag brukar skriva killen istället för pojvkännen,håller med om att de tar sån tid hahaha..

• MariaOMarkus

MissHellen - ja visst ska vi hihih jaa hålla tummar och fötter hahah =p oj lång historia,men för att göra den kort så gick de hela inte som de skulle..:(
    men efter de så vill han vänta med barn men eftersom jag inte börjat äta nåt än så har vi kört avbrutet och han har "råkat" komma lite i mig ändå och får jag säga hur jag tycker hans sperimer är så är dom "supersperm" haha..låter dumt va? :P men han har gjort andra innan mig gravida så.. ja ja vi fårse..va lågnt detta blev nu

• MariaOMarkus

Niccisen - då är det ju bara och köra på,om ni båda vill ha bebe och båda är säkra de skulle jag garanterat gjort..hihi

• MariaOMarkus

Välkommen alla nya och god natt på er..här ska de sussas nu efter en lång dag =) Natti kram på er tjejer

• MariaOMarkus

Misshellen - renoverar ni ?..

jag sitter och läser runt lite här på olika grav symptom osv och lyssnar på musik

ni andra ?=)

• MariaOMarkus

denna sida är farlig aså..man läser om massa symptom och plötligt har man dom

• MariaOMarkus

MissHellen - aha okej..grymt med svart köksborde ju hehe
    jaa kroppen är ett mysterium (om de stavas så)

• MariaOMarkus

MissHellen - jaa du får ta kort på bordet så man får se hur d blir (om du kan förstås) jag litar på min känla när de gäller kroppen :P oh well

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !