Unga som längtar efter barn !
jag brukar skriva killen istället för pojvkännen,håller med om att de tar sån tid hahaha..
jag brukar skriva killen istället för pojvkännen,håller med om att de tar sån tid hahaha..
MissHellen - ja visst ska vi hihih jaa hålla tummar och fötter hahah =p oj lång historia,men för att göra den kort så gick de hela inte som de skulle..:(
men efter de så vill han vänta med barn men eftersom jag inte börjat äta nåt än så har vi kört avbrutet och han har "råkat" komma lite i mig ändå och får jag säga hur jag tycker hans sperimer är så är dom "supersperm" haha..låter dumt va? :P men han har gjort andra innan mig gravida så.. ja ja vi fårse..va lågnt detta blev nu
Niccisen - då är det ju bara och köra på,om ni båda vill ha bebe och båda är säkra de skulle jag garanterat gjort..hihi
Välkommen alla nya och god natt på er..här ska de sussas nu efter en lång dag =) Natti kram på er tjejer
God morgon på er tjejer
Misshellen - renoverar ni ?..
jag sitter och läser runt lite här på olika grav symptom osv och lyssnar på musik
ni andra ?=)
denna sida är farlig aså..man läser om massa symptom och plötligt har man dom
MissHellen - aha okej..grymt med svart köksborde ju hehe
jaa kroppen är ett mysterium (om de stavas så)
MissHellen - jaa du får ta kort på bordet så man får se hur d blir (om du kan förstås) jag litar på min känla när de gäller kroppen :P oh well
maja -åhh va spännande