Inlägg från: MariaOMarkus |Visa alla inlägg
  • MariaOMarkus

Unga som längtar efter barn !

nej tror inte jag heller göra de.. hon sa inget roligt heller :(

nettan1 jag tror oxå att det är ett plus :D

• MariaOMarkus

maja - jaa hon säger hon kan spå sig fram i tiden osv..(kan ju den som vill tro på) men jag testade ändå och frågade om en dröm jag haft där jag dröm att jag tog ett grav test och fick plus ,hennes svar på de va att min vilja är starkare och att jag kommer få plus om några månader :/

• MariaOMarkus

joo men blir det inget plus denna månad måste jag börjat äta piller :/ killen tycker jag ska göra de..

• MariaOMarkus

maja - nope de har han inte..men han säger så olika saker hela tiden. han säger att blir de något denna gång så tar han sitt ansvar och är med hela graviditeten ,blir de inget så ska jag börja äta något och så ska vi ta upp ämnet om 1 år igen.

• MariaOMarkus

nej jag vill helst inte börja. jaa precis,verkar ju hur jobbit som helst för dig:/ sist jag åt piller så kom kroppen igång direkt men inte säkert den gör de nästa gång för de..
    Fnns ju andra alternativ så länge som man kan testa =)

• MariaOMarkus

jaa de kändes skönt...hoppas din kommer igång snart annars så ring ungdomsmottagningen och be om en tid. man vill ju att kroppen ska komma igång igen´och bara jobbit och vänta på mensen..

• MariaOMarkus

NanC - ok här.. skönt och sitta i solen och sola men trist att du bränt dig :/

• MariaOMarkus

jag fick oregelbunden mens då jag trodde jag va gravid (skengravis) då pendlade den mellan 25-30 ..nu vet jag inte..

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !