Inlägg från: MissHellen |Visa alla inlägg
  • MissHellen

Unga som längtar efter barn !

Marylicious, Nja de känns "konstigt" på nåe sätt med ÄL sticker för min/våran del(?) Så vi ska nog köra "naturligt" ett tag till, men om de inte tar sej så kanske man måste ta till nåe knep Hoppas på de bästa i alla fall, för mej o alla andra oxå

• MissHellen

jaj86, Ja de känns lite knepigt! Så vi kör på vi Nej, min sambo kommer inte häller undan, jag sa de till han att nästa månad ska vi köra varannan dag, fick till svar att kan vi inte köra varje dag då så är vi säker haha, han här så go! Vi får väl se hur de går..

Ja, men mens har ju kommit. Så jag väntar ju bara på att den ska sluta så vi kan köra i gång o tillverka bäbis

• MissHellen

Marylicious, ingen av mej eller sambon har tvillingar i släckten. Men jag skulle ha vare tvilling igentligen, men "den andra" var knappt utvecklad. Så jag vet inte om de räknas(?) O mamma har inte fått tvillingar efter mej(jag är äldst)

• MissHellen

Jag har alltid växt upp med många i familjen (6 syskon, men bott med 3) så jag vill ha mååånga barn Men min sambo sa att han kan sträcka sej till 2, men vi får väl se

• MissHellen

Marylicious, ja jag är ganska bra på o få han o ändra sej haha, han ville ju inte änns ha barn o nu vill han ha två

• MissHellen

HuntedByAFreak, Trevligt att du oxå är här

Ooo, Jag älskar oxå namn Har några namn som jag vill ha, men vet inte om sambon vill! Han vill inte diskutera namn förrän vi är med barn, han är lite tråkig

• MissHellen

Om vi får en flicka vill jag att hon ska heta Joy(efter min momor) Eijlah-tilltalsnamn(efter min sambos mormor) Selina (efter min lillasyster) o blir det en pojke vill jag att hans ka heta Melvin (efter min pappa o lillebror) Elijah-tilltasnamn Men sedan vet jag inte vad min smabo tycker, han vill ju inte diskutera de!

• MissHellen

Haha, Jag hoppas att han går med på de Annars får jag bearbeta han lite då

Jaa, jag har en barndomskompis i Norge som har en lite pojke som snart fyller ett, o min sambo o han är bästa kompisar. Han är helt tokig i pojken, så jag fundilerar på om vi ska ta o fara dit snart. För förra gången vi var där, de var då han ändrade sej att han vill ha barn

Han tycker att de känns konstigt o prata om nått som inte finns än, han vill bara göra barn han haha

• MissHellen

maja, tror att de är så min sambo känner. Att de inte är verkligt förrän vi väntar barn, men de är ganska bra ändå, för jag är väldigt bra på att fantisera iväg o babbla på haha

jaj86, de var bra förklarat för Voldie82

• MissHellen

Har ni redan börjat kollat vagnar tjejer?

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !