Inlägg från: MissHellen |Visa alla inlägg
  • MissHellen

Unga som längtar efter barn !

jaj86, man vet aldrig Men om mensen ändå ska komma så kan den ju komma på engång, så man kan börja om

I dag har jag inga planera alls, tänkte gå ner på stan o köpa en present till farfar, men de var inge fint väder så jag orkar inte Får se vad jag hitta på! Själv?

• MissHellen

jaj86, okej Vad jobbar du med då?

• MissHellen

jaj86, Jaha, trivs du? Nej, Jag jobbar extra på dagis annars är jag arbetslös.

• MissHellen

jaj86, Okej De är barn som gäller för mej

• MissHellen

Jag har precis rensat lite i min garderob, så nu ska jag övergå till tvätten (som jag skulle göra i går )

• MissHellen

Angelica, okej Letar lite sisådär jag oxå, men vi har bestämt att vi ska bo kvar här ett tag. Älskar o kika på lägenheter .-D

Men om de inte är så nära gör de väl inge? Fast mej skulle de inte göra nåe om vi flyttade nära min sambos ex, är inte svartsjuk o jag vet att han inte skulle ta tillbaka henne, o dessutom skulle hon inte ta tillbaka han (hon är "kommit på" att hon är lesbisk )

• MissHellen

Angelica, Ja men jag tror han kan stå ut med att ni bo på samma gata, o dessutom om ni inte pratar o umgås. Då är de väl inge problem? O är lägenheten fin o ni leter en "sån" så kanske de överväger de "dåliga"

Nja, hon var ju inte lesbisk i början när dom ggjorde slut. Men jag har aldrig hat proble med de, även fast dom pratar o sms:ar ofta (inte så ofta nu längre) De har aldrig bekomme mej! Men jag vet att andra har stora problem med de :/ Min sambo var sjukligt svartsjuk när han var tillsammans med sitt ex! Men nu när han är med mej är de bra haha

• MissHellen

Självklart Men de kommer nog nån fler super lägenhet Vad har ni för storlek nu då?

• MissHellen

Okej, De lät ganska trångt :/ Har ni bostadsrätt eller hyresrätt?

Vi är jätte nöjd med våran faktist Vi har oxå en 2:a men på 65kvm o egen tvättstuga i lägenheten (tvättmaskin ingår) engen ingång till lägenheten, så man slipper dom där jävla trppuppgångarna O den är jätte ljus o fin, men får vi en liten måste vi nog flytta, för vi har inte så stort sovrum. Men ett tag medans bäbisen är liten går det nog

• MissHellen

Vi har oxå hyresrätt Vi pratade om bostadsrätt, men vi sa at vi tar hällre lån på ett hus som vi verkligen vill ha, för de går lika bra o bo i hyresrätt rills vidare Lägenhet som lägenhet..

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !