Inlägg från: AngelicaJ |Visa alla inlägg
  • AngelicaJ

Unga som längtar efter barn !

Jaaa, vi läg först i kön på lägenheten så nu väntar visning på tisdag kl:18 =) Hoppas den är fin för då blir det flytt 1:a Augusti =)

• AngelicaJ

Fast den kanske är för stor för oss, gud vad jag velar 101 KvM på två plan :P

• AngelicaJ

kanske ska skita i den =/ Stanna här och spara pengar, men jag vill ju så hemskt gärna ha min uteplats. Skulle vara mysigt att ha ngt som man vet man kan bo i ett tag. Här känns det som att man inte vill fixa iordning för att man bor på obestämd tid. =/

• AngelicaJ

Jo planlösningen är suverän, annars brukar lägenheter ha tendens att ha dörrar eller fönster där man inte vill ha de så det är omöjligt att möblera men den här är inte så någonstans.

• AngelicaJ

mitt ex bor ett stenkast därifrån + att det är en hel del pengar man skulle kunna spara :P

• AngelicaJ

jo det funkar med ekonomin men vi kan ju inte spara så mkt.
    Fast det gör vi inte här heller utan de pengar vi har gör vi av med.

Jo det är det här med exet som är jobbigast.. inte bara för min nya utan jag tror att jag kommer känna att det är jobbigt. vet dock inte hur lägenheten ligger i förhållande till hans. Så får nog titta det först. Åker han förbi varje morgon så känns det ju inte så kul.

• AngelicaJ

vi är inte ovänner, men känns lustigt iaf.

• AngelicaJ

Testa nu då maja, vi är nyfikna =P

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !