Inlägg från: AngelicaJ |Visa alla inlägg
  • AngelicaJ

Unga som längtar efter barn !

Gud vad tråkigt med MF, jag hoppas att det går bättre nästa gång.
    Jo skulle också vara jätte glad om de kom på första "riktiga försöket". :P Får leva på hoppet!

• AngelicaJ

Paniik.. Min stationära dator vill inte fungera och jag hade automatisk inloggning här på FM, ingen koll på lösenordet + att jag hade bytt e-mail. Inte min dag det här :P

Men men nu har jag fått mail om mina uppgifter så nu kan jag logga in här igen :P

Allt bra med er?

• AngelicaJ

långt kvar till BIM 8/6, ska börja med ÄL stickor till helgen för att träffa rätt :P

Ok, införskaffat en brio vagn till sambons lille men han får ju typ inte träffa honom så antar att den kommer bli kvar. Det är en sittvagn så kommer nog bli en billig förstavagn eftersom man inte har den så länge.

Å vad roligt att diskutera namn, om det blir en kille vill jag att han ska heta Elias, om det blir en tjej så vill jag Ronija eller Joanna. Lr jag vill inte utan Vi vill :P

• AngelicaJ

hej hej maja 85 =)
    Det e bara bra här!
    Ok, jo blir det inget denna månad ska jag börja med grape jag också tänkte jag :P

• AngelicaJ

ne men det är ju så med vissa namn, att man kanske känner ngn vid det namnet som man inte alls gillar och då vill man inte ge sitt barn det namnet.
    Vad har ni kommit med för namn då? Om ni orkar dra dem lite snabbt igen :P

• AngelicaJ

Okej, fina namn. Men håller nog med om att liam är vanligt, så vill man ha ngt ovanligt ska man nog inte ge det namnet.

• AngelicaJ

Ja säg va man inte börjat kolla på åt bebisen :P

• AngelicaJ

Jo ska bli så otroligt mysigt att gå och köpa lite start grejer. Men som sagt skulle inte heller göra det innan det var något.

• AngelicaJ

Jag har köpt ÄL stickor men inte börjat använda dom än.

• AngelicaJ

Jo, men återigen den som väntar på något gott....

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !