Inlägg från: AngelicaJ |Visa alla inlägg
  • AngelicaJ

Unga som längtar efter barn !

Jag är kvar och läser allt, men hittar inte något bra att tillägga :P

• AngelicaJ
    MissHellen skrev 2007-06-11 22:58:45 följande:
    Angelica, haha Hur är de med dej då?
    Det är bara bra med mig, sitter och pluggar lite smått men har insett att jag är för trött och ska nog sova istället.
    Hur är det själv?
  • AngelicaJ

himlavalv : Fått mitt plus =) BF 14:e feb, alla hjärtans dag =)

• AngelicaJ

God morgon =)
    Allt är bara bra, vill inte jobba dock :P Hur är det själv?

MissH: Det går sådär med pluggandet. Mamma hjälper mig otroligt mycket. behöver få in ett arbete så har jag de poäng jag behöver för att få studiemedel. Så det är skönt. Sen är det bara att råplugga till sommaren. Sen till hösten ska jag bli bättre på att ta uppgifterna när dom kommer.
    Jo jag har berättat för familjen, dom blev jätte glada =)

Trist att inte mensen kommit än så du kan köra på igen, det var väl lika dant för maja tror jag. Konstigt det där.

• AngelicaJ

Jag jobbar 11-17, men är så irriterad för jag hittar inte mina nycklar och jag orkar inte gå till jobbet.
    Jag sa att de skulle bli mormor /morfar /moster :P

en del testar ju + senare ju, så du kanske är en av dom =)Vi får hoppas på det. vet inte var maja håller hus riktigt, hon skulle väl skjuta på planeringen för att hinna skriva klart c-uppsatsen.

• AngelicaJ

Jo men surt att behöva pejja buss när det tar 5 min att cykla och det är mycket skönare. Men men får väl gå idag :P

BF 14/2-08 -Alla hjärtans dag =)

Men testa igen då? Kan ju vara så att du e gravid fast det inte syntes på testet så tidigt.

• AngelicaJ

Hej hej!
    Nu är jag hemma från jobbet, usch fy fan för att jobba! Ska iväg och titta lite på fotboll sen, det ska bli kul i det fina vädret =)

• AngelicaJ

jag med :P Har spelat sen jag var 7år, men uppehåll nu för bebben.

• AngelicaJ

Vad tråkigt. Jag råkade ut för en knäskada, slet av korsbandet och var borta ett bra tag. Och nu är det uppehåll igen pga bebben =)

• AngelicaJ

Här är det bara bra idag, ledig från jobbet och tänkte plugga lite.

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !