Inlägg från: AngelicaJ |Visa alla inlägg
  • AngelicaJ

Unga som längtar efter barn !

Det är en blandras av raserna Labrador och Malenoi (Belgisk vallhund).

• AngelicaJ

Hehe nej den e inte så liten.. Finns bilder i galleriet, ska lagga in en ny så du ser bättre. Det är den svarta hunden iaf.

• AngelicaJ

Nu ligger en ganska ny bild där :P den är fråm 1:a april.

• AngelicaJ

Helt underbart med hund, men man blir väldigt låst.

• AngelicaJ

Hehe tänkte väl, för jag tror jag har läst det mesta och inte sett ngt sånnt :P

• AngelicaJ

FY FAN VAD ARG JAG E!!!
    Måste skriva av mig! Detta är verkligen min dag.
    Jag fick Godkänt på en uppgift jag legat efter med länge men nu kommer läraren och säger att jag har EN upgift kvar i den kursen, trots att jag frågat vad jag har kvar och den har inte nämnts.
    Och nu skulle jag gå in och kolla jobbschemat för juli för att ev. kunna boka in en utlandsresa och mitt schema är TOMT! inte en enda jobbtid och jag bad om heltid! Är så förbannad!

• AngelicaJ

Lynn vill du dra utomlands med mig? Är du ledig något i juli :P Jag vill åka!

• AngelicaJ

jag är inte ledig juni, men hela juli. Du får kolla om du är ledig ngt då.. Någon gång i mitten passar mig bäst.

• AngelicaJ

jag åt ovanligt mycket och kissade något mer än innan. Samma symtom nu så har inte märkt något annat.

• AngelicaJ

Glad midsommar =) Lynn hälsa pojkarna!

• AngelicaJ

Hej!
    Haft en bra midsommar allesammans?

Mary: Hur många dagar kvar till bim då?

• AngelicaJ

Lynn jag testade innan BIM, tror det var 3 dagar innan och fick ett plus. testade öven +3 och fick ett plus då med =)

• AngelicaJ

men testa med cb då. är ju nyfiken =))

• AngelicaJ

Barnakär: Jag har plussat =)

Lynn: Apolivas test var det.

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !