Inlägg från: MissHellen |Visa alla inlägg
  • MissHellen

Unga som längtar efter barn !

Oj, vad kronligt de blev haha

maja, var de trevligt då? Hur gick bortförklarningarna då?

Jag tycker de känns konstigt o säga pojkvänn, känns som att min sambo har paserat pojkvänn stadiet för ett antal år sedan, han är ju ändå 33 Så antingen får han heta sambo eller så tilltalar jag han vid namn

• MissHellen

Sorry tjejer, hinner inte svara nu. Min smabo kom in nu, o har tömt vinflaskan o är ganska surrig Men svarar i morron! Ska försöka se på film nu

Natti natti, sussa sött allihopa

• MissHellen

Marylicious, Okej :/ Jobbigt! Men vi får hoppas på att de blir ett pluss nu o pyret vill stanna

maja, japp allt är ju tillåtet i verkstan

Niccisen, Nja de hade vi redan avklarat innan Så de vart en film (som jag sa ) o sängen ganska snabbt! haha

NanC, Välkommen

Pusselbiten86, Välkommen o Grattis till nummer 2

Go morron bruttor, glömde ju skriva de!

• MissHellen

JoelsFru, allt bra i dag?

Känns som att de bara är vi som har vare tillsammans länge, fast om jag hade fått bestämt så hade vi haft barn ganska snabbt (kanske tur att min smabo har lite vätt )

Justja, Jag är inte häller från Stockholm, jag är i från Härnösand. Västernorrland

• MissHellen

JoelsFru, Underbart med sol Ja, visst är de kul när man trivs

maja, Vi har vare tillsammans i 4år o 3månader ungefär Men jag är lika kär fortfarande, om inte mer

Barngalen, nej va mysigt Dom är ju så enormt gulliga när dom är sådära små!

Nej, nu ska jag ta med mej lite vatten ut, sedan ska jag fortsätta o slipa stolar Vi ska fixa vårat köksbord

• MissHellen

Barngalen, Ja tänk om man kunde få ta med dom hem

Haha, tack tack Men nu måste jag gå ut innan min sambo efterlyser mej

• MissHellen

Nu är jag inne igen haha, men vi fick slut på slip papper så vi kunde inte göra nåe mera :/ Så vi ska jag koka kaffe o te, sedan ut i solen igen

Vad har ni för er i dag då tjejer?

• MissHellen

Marylicious, Nej vi håller på o göra ordning vårat köksbord. Men snart är de tråkiga klart o sedan är de bara o måla, de ska bli svart

haha, De är ju knäppt. Man (eller jag) vet ju inte hur de känns o vara gravid, men nog faan känns de som att man är de (inte nu, men innan jag fick min mens) Hua, knäppt hur kroppen fungerar!

• MissHellen

Marylicious, Ja de ska bli så fint

Ja, de är ju konstigt hur kroppen reagerar

• MissHellen

Marylicious, Ja jag får väl se om jag får till de med kort Jag ska ha tjejfest på Lördag, så då MÅSTE de vara klart eller jag vill de i alla fall

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !