Inlägg från: MissHellen |Visa alla inlägg
  • MissHellen

Unga som längtar efter barn !

jaj, Härligt Här är de oxå skinande sol, när jag kolla klockan sex i morse så var de 14 grader i suggan, inte så tokigt Kan tänka mej att de är varmare nu..

O va mysigt med bio

• MissHellen

jaj, Ja de är ju de Vi ska se Spindelmannen 3 när min sambo kommer hem, han hade laddat ner den i natt

Nja, Jag har inga planer Så jag tänkte nog gå ut o sola o kanske ta med en bra bok? O kanske gå o köpa mej en glass

• MissHellen

jaj, Nej de gör ju inte de Älskar glass, hällst mjukglass. Oj så underbart

Nä, vi har oxå letat men inte hittat. Men i går hittade han en med bra kvalite, så vi får väl se

• MissHellen

jaj, Vi bor i Härnösand Jag vet inte om du har frågt, men de gör inte så mycket för jag kommer inte i håg vart alla andra bor häller haha

Nej, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva nu när jag inte vill att nån ska veta att de är jag/vi, i alla fall tills vi får ett plus. För då ska jag skriva o lägga in kort

• MissHellen

jaj, haha okej Men jag vill inte att de ska komma ut så alla ska fråga hur de går o allt som hör till de..

Ja, mensen kom ju två dagar tidigare denhära månaden? Hmm! Så jag vet ju inte riktigt när jag har ÄL, men antingen har jag den 24 eller 26, tro ja Hua, vilket räknande! Så vi sexar varannan dag eller om vi känner för de varje dag När har du ÄL då?

• MissHellen

Okej, Ja jag känner av ganska bra när jag har Äl, ganska tur efter som att mensen kom som den kom

Ja, de tror jag med! Fats min sambo är ganska rolig han, ha sa för ett bra tag sedan att jag inte tar första steget till sex, men de är bara de att han fattar inte när jag vill haha, så jag måste nästan tala om för han att jag vill ha sex O i går var jag på han hela dan efter att han kom hem, men fatta inte så på kvällen sa jag åt han, Jaha fick jag till svar Hua, män?!

• MissHellen

jaj, Haha ja Dom är ju de, men jag fick som jag ville i alla fall

Niccisen, Hoppas de går bra på jobbet

• MissHellen

jaj, Jag ska oxå käka frukost o kiak på slutet på Extreme home makover

Jag har oxå hört att de var sista filmen dom gjrode nu(?!)

Angelica, så ni tog lägenheten? Var den fin?

Pusselbiten86, Vad är rosenrot för nått? Har inte riktigt fatta de

• MissHellen

Angelica, Va kul Jag älskar o tapetsrea om..

Pusselbiten, Okej! Men jag läste lite om den nu, o den framhöver ökas sexlust oss både män o kvinnor, gör så att man får en regelbunden mens o att som sagt ägget har lättare o fästa

Funkade de för dej då?

• MissHellen

Pusselbiten, Okej Men dedära med ÄL känner jag redan av, så de är inga problem. Men iomed att ägget fastande lättare kanske man ska testa, i alla fall om nån månade om de inte rat sej

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !