Inlägg från: maja 85 |Visa alla inlägg
  • maja 85

Unga som längtar efter barn !

håhå..jag håller mig själv på sträckbänken också...var precis ute och tog en låååååång promenad med jonas ute i det härliga vädret, hade bara klänning på mig.helt underbart!

1984: det kanske är sån där växtvärk som alla snackar om? hoppas hoppas :D

• maja 85

1984: nej varför skulle det vara det? förstår att det är lätt att komma in i såna dåliga tankar med försök att tänka positivt. kändes det såhär förra gången du fick utomkvedshavandeskap?

• maja 85

1984: hur funkar det med utomkvedshahavandeskap? är det större chans att få ett sånt om man redan har haft de eller är det bara slumpen som avgör?

• maja 85

1984: ja jag tycker absolut atgt du ska föröska tänka positivt, du får försöka tänka på att du iaf vet att du kan bli gravid. hoppas det är växtvärk du känner! när tänker du testa?

• maja 85

nanC: ja jag har varit ute i det finfina vädret ett slag, det var alldeles underbart skönt ute. vad jobbar du med?

• maja 85

jaja86: ja jag är BIM+3 idag.ingen mens än..men den kommer nog..

• maja 85

angelica: oj jäklar du det var stort..vad är det för hyra och hur många rum är det?

• maja 85

oj det var en ganska maffig hyra..men det är ju härligt med så mycket yta..jobbigt att städa dock.haha

• maja 85

angelica: ja det var en väldigt bra planlösning men det är ju rätt mycket pengar alltså. tror du det funkar med er ekonomi?

jobbigt med exet...

• maja 85

angelica; näe det ju aldrig kul att ha ett gammalt ex i närheten(om man inte är kompisar dvs)

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !