Unga som längtar efter barn !
jag hoppas verkligen det! :)
jag hoppas verkligen det! :)
nu börjar jag bli kissnödig. tänker ta ett test strax, jag lovar att mensen inte kommer bara för att jag tänker på det. så om jag gör ett test och får minus så kommer den säkert, och det vore skönt!
jag loooovar :)
haha såå spännande är det inte för jag är ju faktiskt HELT säker på att det inte är nåt.hihi :p
det va ingen bebis.haha.fast det visste jag redan. hoppas mensen kommer nu snart så jag kan sätta igång med mina ÄL-test :)
jag hade BIM i fredags... fast det känns lugnt, vi vill ju helst bli gravida i typ juli och ju längre tid det tar för mig att bli gravid desto längre hinner jag plugga.så det känns heeelt okej att det inte vart nåt plus nu :)
jag har tre terminer kvar efter sommaren.
jag vet inte ens om jag haft nån ÄL sen min förra mens så jag var rätt så säker på att det inte blev nåt den här månaden. börjar bli så jäkla irriterad nu. tycker verkligen att mensen borde återhämtat sig sedan jag slutade med p-piller på nyårsafton. känns som att den aldrig mer kommer bli regelbunden, då kommer jag ju aldrig att kunna veta när jag har ÄL.suck..
oj förlåt jag såg inte den! jag testade med sticka från pharmateket.se
nettan1: hoppas du har mer tur än mig! testa nu, vi är såååå nyfikna :)
angelica: mja det va lite trist men samtidigt väldigt väntat. vi har ju inte ens försökt pricka in ÄL den här månaden, vi ska försöka lite mer seriöst nästa månad om nu min mens kommer nån gång :/