Inlägg från: MissHellen |Visa alla inlägg
  • MissHellen

Unga som längtar efter barn !

Love, Ja men ingenting ät omöjligt

Ja, de känns underbart att han oxå vill! Har har velat haft barn sedan jag träffa han, o de är ett tag sedan nu

Jaha, Var bor durå?

• MissHellen

Love, Vi har varit tillsammans över 4år Så de är ett tag för min del.. Hur länge har ni varit tilsammans då?
    Vi bor i Härnösand!

Hej hej Barngalen

Niccisen, Hoppas de går bra med pluggandet o jobbet! Du har ju BIM ganska snart Hoppas de blir ett pyre!

NaC, Ja vad skulle vi göra utan dej?! Natti natti, Sussa sött

• MissHellen

Nej brudar, nu ska jag kika på en film. Sedan blir de sängen för min del, ska jobba i morron! O jag ska få träffa mina älskade små troll Underbart! Hare förjävla bra allihopa Go natt!

• MissHellen

Go morron tjejer

allt bra i dag? Vad har ni för planer på G då?

Sitter o käkar en hårdbrömacka o lyssnar på Rix morron zoo ja Laddar inför en dag med alla busar, ska jobba i dag! Så nu ska jag bara läsa klart tidingen så ska jag hoppa in i duschen.. Ha en underbar dag i dag allihopa!

Love, Okej Härligt! Hur gammal är din pojkvänn då?

• MissHellen

Love, Okej Jag är 19 (87:a) o min sambo är 33 (73:a)

Mary, De låter kanoners de

Vad har alla gjort i dag då?

• MissHellen

Jag har oxå jobbat, barnen har varit enormt enrgiska i dag. Så mitt huvud håller på o spricka, men lite sex kunde vi ha ändå haha (jag har ÄL i dag, tro ja eller jag måste nog ha de, om inte annat väldigt snaaart )

O, Härligt Då blir de lite bök i sänghalmen för er del oxå då haha

• MissHellen

Lova, Underbart

Jasså? De var ju inte så snällt! Jag har jobbat hela dagen, barnen har varit enormt energiska. Så jag har jävulskt ont i huve, men dom är ju så underbara

• MissHellen

Ja, de är underbart kul

Jaa, Vart är Maja?

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !