Unga som längtar efter barn !
Love, Ja men ingenting ät omöjligt
Ja, de känns underbart att han oxå vill! Har har velat haft barn sedan jag träffa han, o de är ett tag sedan nu
Jaha, Var bor durå?
Love, Ja men ingenting ät omöjligt
Ja, de känns underbart att han oxå vill! Har har velat haft barn sedan jag träffa han, o de är ett tag sedan nu
Jaha, Var bor durå?
Love, Vi har varit tillsammans över 4år Så de är ett tag för min del.. Hur länge har ni varit tilsammans då?
Vi bor i Härnösand!
Hej hej Barngalen
Niccisen, Hoppas de går bra med pluggandet o jobbet! Du har ju BIM ganska snart Hoppas de blir ett pyre!
NaC, Ja vad skulle vi göra utan dej?! Natti natti, Sussa sött
Nej brudar, nu ska jag kika på en film. Sedan blir de sängen för min del, ska jobba i morron! O jag ska få träffa mina älskade små troll Underbart! Hare förjävla bra allihopa
Go natt!
Go morron tjejer
allt bra i dag? Vad har ni för planer på G då?
Sitter o käkar en hårdbrömacka o lyssnar på Rix morron zoo ja Laddar inför en dag med alla busar, ska jobba i dag! Så nu ska jag bara läsa klart tidingen så ska jag hoppa in i duschen.. Ha en underbar dag i dag allihopa!
Love, Okej Härligt! Hur gammal är din pojkvänn då?
Love, Okej Jag är 19 (87:a) o min sambo är 33 (73:a)
Mary, De låter kanoners de
Vad har alla gjort i dag då?
Jag har oxå jobbat, barnen har varit enormt enrgiska i dag. Så mitt huvud håller på o spricka, men lite sex kunde vi ha ändå haha (jag har ÄL i dag, tro ja eller jag måste nog ha de, om inte annat väldigt snaaart
)
O, Härligt Då blir de lite bök i sänghalmen för er del oxå då
haha
Lova, Underbart
Jasså? De var ju inte så snällt! Jag har jobbat hela dagen, barnen har varit enormt energiska. Så jag har jävulskt ont i huve, men dom är ju så underbara
Jag jobbar extra på dagis
Ja, de är underbart kul
Jaa, Vart är Maja?
Go morron
Har ni för er då?