Inlägg från: JoelsFru |Visa alla inlägg
  • JoelsFru

Unga som längtar efter barn !

Morrn morrn :)
    Själv är jag västeråsare vill jag klämma in här;)

Vi har också gått snabbt framåt. Jag hade kännt Joel i mindre än en månad när jag bestämde mig för att ta mitt pick och pack och lämna allt (min stad, mitt jobb, bostad, vänner...) för att flytta hem till honom. Inte ens 2 veckor senare var vi tillsammans. Vi bestämde oss för barn med detsamma. Sen att det inte har gått så fort som vi hoppats, det var en annan femma... Inget har kännts mer rätt än dom besluten. Och ingen i vår närhet har ifrågasatt någonting heller.

Amor vincit omnia
  • JoelsFru

Allt är bra:) Sol här idag ju
    Allt bra med girlsen här då?

Äntligen har man hittat en tråd man trivs i! Verkligen ett toppengäng ni har fått ihop här!!

Amor vincit omnia
  • JoelsFru

jag är mitt uppe i en debatt huruvida underklass existerar eller inte - i en annan tråd här på fl.

och ja - det gör den

Amor vincit omnia
  • JoelsFru

God morgon era Törnrosor

Amor vincit omnia
  • JoelsFru
    maja 85 skrev 2007-05-20 13:47:44 följande:
    usch man borde verkligen ge sig ut i det fina vädret alltså...
    bra ide!
    hundarna säger ja tack
    Amor vincit omnia
  • JoelsFru
    maja 85 skrev 2007-05-20 14:48:52 följande:
    funderar på att göra ett sånt där test nu bara för att definitivt utesluta att jag är gravid...men det står ju att man helst ska anvnda morgonurinen..måste jag alltså vänta tills imorgon bitti? jag har BIM+2 idag..
    Efter BIM kan man använda vilken tid som helst under dagen :)

*heja heja*
    Amor vincit omnia
  • JoelsFru

Är du kissnödig än, Maja?

Amor vincit omnia
  • JoelsFru

Morrn morrn, tjejer! Livets glada dagar idag eller? Plugg? Jobb?

Har maja testat än?

Här använder vi ÄL-tester som jag såg att någon undrade.
    Använder dom mest för att få ut mitt behov av att få testa... Det är en fl-sjukdom det där... :-P

Amor vincit omnia
  • JoelsFru
    AngelicaJ skrev 2007-05-21 09:26:49 följande:
    God morgon! Idag e jag ledig, riktigt skönt =) fast blir nog till att plugga en hel del. Sj då?Jag tog gjorde mitt första ÄL test igår men ingen höjning där inte :P
    Jag ska lämna in min studieansökan om sommarkurser idag. Just nu är jag ledig.
    Jag har precis haft BIM, så jag väntar med att börja testa i typ 1 vecka till

Vad pluggar du?
    Amor vincit omnia
  • JoelsFru

Hörrni tjejer! Jag håller redan på och planerar för nästa ÄL. Det visade sig att jag kommer resa bort på släktträff och vara borta 2:a och 3:e Juni. Kommer hem sent på ÄL-dagen, den 4:e. Om ägget hunnit lossna innan vi sexat till det är det kört, va?

Amor vincit omnia
Svar på tråden Unga som längtar efter barn !