Inlägg från: JoelsFru |Visa alla inlägg
  • JoelsFru

Unga som längtar efter barn !

maja 85 skrev 2007-05-21 20:04:14 följande:
    joelsfru: jag har hört att ägget stannar kvar och kan bli befruktat i 24 timmar efter att det lossnat.så det är inte kört :)mary: jaha jag trodde du redan var över BIM. jag ska också testa i helgen :)
    Just det, hon lever ju ett tag hon också! *wee*

Och ni är mitt uppe i den värsta tiden - dagarna innan plusset (eller tråk-minus) kommer! Fy... Fast samtidigt då är det ju som mest spännande! Man vågar hoppas - eller som jag: vara allmänt skengravid och 100% säker varenda gång
    Amor vincit omnia
  • JoelsFru

Vad pluggar ni till, här i tråden?

Jag lämnade in ansökan idag att börja plugga in lite från grundskolan och ska plugga gymnasiet i sommar Ska bli kul... Eller... Hoppas jag iallafall...

Amor vincit omnia
  • JoelsFru
    maja 85 skrev 2007-05-21 20:22:18 följande:
    jag är verkligen hypkondriker i vanliga fall men nu är jag PRECIS tvärtom.jag är helt säker på att jag inte är gravid och har inte känt ett enda symptom.det är iofs ganska skönt för då blir jag inte så besviken när mensen kommer. samtidigt så är det tråkigt att inte känna nåt för då är det inte ens nån idé att hoppas :(
    Men det kanske i det här fallet betyder att du är det?
    Amor vincit omnia
  • JoelsFru

OJ! Ni har skrivt massor!
    Jag har missat jättemycket!
    Vad har hänt?

Amor vincit omnia
  • JoelsFru

Ahaa! Det är bra med mig. Fast tvättmaskinen har pajjat så vi måste börja använda tvättstugan igen *snyft*

Ok, ja jag har hört dubbelt om det där! Att det innehåller nånting som kan hindra graviditet?
    Har ni pratat om det? Eller vet någon vad jag pratar om?
    Jag har inte vågat testa det av den anledningen?

Amor vincit omnia
  • JoelsFru
    Marylicious skrev 2007-05-26 19:01:04 följande:
    jag testade imorse
    hur gick det?
    Amor vincit omnia
  • JoelsFru

Åh här har plussats hör jag! Grattis, grattis!

Amor vincit omnia
  • JoelsFru

Va? Ska vi ses? Hihi
    Vad har jag missat? =)
    Hur går det för plussen? Förlåt mig tjejer, jag kikar in alldeles för sällan, eller så pratar ni för mycket! Jag missar så mycket! Hehe

Amor vincit omnia
  • JoelsFru

Ni som bor i sthlm... Ni har inte sett till min sambo?
    Han försvann dit igårkväll och skulle komma strax tillbaka... Han måste ha gått vilse eller nåt för jag har inte sett till honom ännu, och hans bror har inte heller hört nåt från han...

Jag börjar faktist bli lite orolig...

Amor vincit omnia
  • JoelsFru

Det hoppas jag också, Niccisen.
    Alltså är det efter ett dygn man ska anmäla någon försvunnen...?
    Inte för att man vill bli hysterisk riktigt ännu, men...

Amor vincit omnia
  • JoelsFru

Storstaden är läskig Vem vet vad som händer där borta, liksom.
    Men han kommer nog hem ikväll. Får man hoppas. Men både jag och bror hans är ganska putt på att han låter en oroa sig såhär... Inte riktigt likt honom.

Amor vincit omnia
  • JoelsFru

Han tog inte med sig mobilen, skulle ju bara fram och tillbaka.
    Ja, kommer han hem oskadd nu när han fått mig att oroa mig så mycket så kan jag lova att han inte kommer vara oskadd när jag är färdig med han. Skrikandes

Amor vincit omnia
  • JoelsFru

Han hängde med en kompis hem. Jag vet inte vad det skulle kunna vara, men det blir intressant att höra. Jag har inga nr till hans kompisar. Och hans bror har ju inte heller hört något.
    Det börjar bli sent nu så jag börjar bli riktigt orolig. Som sagt är det här inte likt honom! Tvärtom brukar han aldrig stanna borta så länge som han säger. Han har aldrig sovit borta förut, kommer hellre hem mitt i natten än att sova borta.
    Men jag hoppas jag kan skriva imorgon att han bara fastnat nånstans, på nåt sätt, eller nåt.

Amor vincit omnia
  • JoelsFru

Han kom hem sent igår. Oskadd. Och med en ganska lam ursäkt (i förhållande till min oro...). Han var ledsen för det, och vad mer kan man göra? Shit happens, men fy fan... Vad rädd jag var!!

Amor vincit omnia
  • JoelsFru

Det var rart av er så omtänksamma ni varit iaf. Tack

Amor vincit omnia
  • JoelsFru

är det bara jag som får 8 maj - 8 juli att bli bara 2 månader...?

Amor vincit omnia
Svar på tråden Unga som längtar efter barn !