Inlägg från: MissHellen |Visa alla inlägg
  • MissHellen

Unga som längtar efter barn !

Mary, Ja kroppen kan spela än ett spratt! Skit jobbigt.. Men de är inte änns nån idee o försöka fatta hur den funkar, för då blir man bara knäpp

• MissHellen

Mary o Lovlyy, Ni har alldeless rätt Killarna kan lika gärna skydda sej, varför är de så självklart att vi tjejer ska de?

Vad har alla för sej då?

• MissHellen

Cassandra, Ja killar funkar tydligen inte som osså Hur går de för er nu då?

• MissHellen

Lovelyy, Precis så var de för oss oxå! Lika dant med "övertaling" här oxå, sedan sluta jag prata om de o nu var de han som tog upp de att han vill ha barn, NU!

Jag är oxå took hungrig, så vi beställde pizza, de var ingen av oss som orkade laga nån mat

• MissHellen

Lovelyy, Ja de funkade i alla fall för mej Jag sa till han att jag visste inte änns om jag ville ha barn längre, för jag ville inte tvinnga nån till o skaffa barn med mej. De ska vara ett gemensamt o positivt beslut, o efter att jag sa de o sluta heeelt o prata om de (o jag måste säga att de var INTE de lättaste) då tog han upp de, inte allt för lång tid efter att jag hade slutat o prata om barn (men de känndes som en evighet) så sa han bara, att nu ska fi skaffa barn! Underbart

De var super gott med pizza haha, Jag åt fetaost o helgen, de är så jäkta gott! Älskar de

• MissHellen

Lovelyy, Ja de kan ju vara värt ett försök(?) Nja, Kommer inte riktigt i håg, men ett par månader tog de nog! Jobbigt o svårt som satan var de o inte änns prata om barn..

sami, Grattis till alla 6 barnen Men som Niccisen säger, vi är ju inte jätte unga nån av oss! O många av oss har funderat på de lääänge (vissa längre än adra, men ändå!) Jag tycker att jag har gjort mitt ungdolmliga med krogbesök, sena sätter, tidigamornar med festande, är ingen riktig res människa av mej o vem säger att allt de är slut "bara" för att man får barn? Jag känner mej mogen (men VÄLDIGT rädd) inför o skaffa barn o min sambo är oxå mogen, så varför inte? om de känns rätt för båda?

Jag är i alla fall inte 16, jag är 19 (87:a)

• MissHellen

Lovelyy, Jag tror inte att män någonsin vill lika mycket som oss Jag tror att vi har moderkännslor redan innan, men att dom växer in i de o att dom är lika glada när barnet kommer! MEn de skadar ju inte o testa haha

• MissHellen

Lovelyy, Ja han kanske ändrar sej snart

• MissHellen

Niccisen, jaha de var så du mena haha!
    Nej, Jag vet att min sambo vill ha barn! Men han är nog skraj, vilket jag oxå är. Jätte mycke! Men man växer in i de tro jag..

jaj, Nej jag klassar mej inte häller som ung mamma! Fast när är man derå igentligen? Jag tror att jag är bland dom yngsta här i alla fall (19, 87:a)!

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !