Inlägg från: MissHellen |Visa alla inlägg
  • MissHellen

Unga som längtar efter barn !

Lovelly, Oj de lät inge vidare :/ Jobbigt! Men tur att du tar studenten nu då När där dagen med stort D då? Vad ska du hitta på efter då?

A flikka, Om de är en trevlig tråd? Oja, Självklart

• MissHellen

Mary, Jag vill oxå veta hur du berätta?

• MissHellen

Mary, Men självklart SKA du vara kvar! Du måste

Ja, Fast han kanske var med när du testa?

• MissHellen

Lovelly, Okej Underbart! Studenten var bland de bästa jag upplevt i heela mitt lit, hur jävla kul som hällst. Men ändå min värsta dag, för vuxen livet började på allvar, allt var sååå stort! Skrämmande o inte veta vad man skulle göra, för hur jobbig skolan än var så var de en trygghet i sej.. Men den dagen glömer jag inte

Jag jobbar extra på ett dagis, annars är jag arbetslös o gör de bästa för att dagarna ska gå så snbbt som möjligt haha

• MissHellen

Mary, O va kul haha! Jag skulle aldrig kunna hålle mej ja, jag skulle bara skrika ut de så att alla visste om de (nästan i alla fall)

• MissHellen

Mary, du ska ju vara kvar o smitta av lite gravbassilusker på oss andra så klart

• MissHellen

Mary, Jag tar åt mej allt

JoelsFru, Ojdå :/ Hoppas att allt löser sej! O de är säkert som Niccisen säger!

• MissHellen

Go natt brudar!

JoelsFru, Hoppas att de ordnar sej (vilket de kommer o göra)!

• MissHellen

Go morron

Var ni inge mer flitiga efter att jag hade gått o lagt mej va Trodde att jag skulle ha lite morron läsning.. Men jag får väl ta tidningen innan jag hoppar i duschen Sedan är de operation för tån som gäller för min del :/ Jobbigt! Vad ska ni andra hitta på i dag då?

JoelsFru, Tänker på dej! Hoppas att allt har fixat sej o att de "bara var en simpel sak"!

Ha en bra dag allihopa!

• MissHellen

JoelsFru, Men va skönt att han kom hem i alla fall!

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !