Unga som längtar efter barn !
Lovelly, Oj de lät inge vidare :/ Jobbigt! Men tur att du tar studenten nu då När där dagen med stort D då? Vad ska du hitta på efter då?
A flikka, Om de är en trevlig tråd? Oja, Självklart
Lovelly, Oj de lät inge vidare :/ Jobbigt! Men tur att du tar studenten nu då När där dagen med stort D då? Vad ska du hitta på efter då?
A flikka, Om de är en trevlig tråd? Oja, Självklart
Mary, Jag vill oxå veta hur du berätta?
Mary, Men självklart SKA du vara kvar! Du måste
Ja, Fast han kanske var med när du testa?
Lovelly, Okej Underbart! Studenten var bland de bästa jag upplevt i heela mitt lit, hur jävla kul som hällst. Men ändå min värsta dag, för vuxen livet började på allvar, allt var sååå stort! Skrämmande o inte veta vad man skulle göra, för hur jobbig skolan än var så var de en trygghet i sej.. Men den dagen glömer jag inte
Jag jobbar extra på ett dagis, annars är jag arbetslös o gör de bästa för att dagarna ska gå så snbbt som möjligt haha
Mary, O va kul haha! Jag skulle aldrig kunna hålle mej ja, jag skulle bara skrika ut de så att alla visste om de
(nästan i alla fall)
Mary, du ska ju vara kvar o smitta av lite gravbassilusker på oss andra så klart
Mary, Jag tar åt mej allt
JoelsFru, Ojdå :/ Hoppas att allt löser sej! O de är säkert som Niccisen säger!
Go natt brudar!
JoelsFru, Hoppas att de ordnar sej (vilket de kommer o göra)!
Go morron
Var ni inge mer flitiga efter att jag hade gått o lagt mej va Trodde att jag skulle ha lite morron läsning.. Men jag får väl ta tidningen innan jag hoppar i duschen
Sedan är de operation för tån som gäller för min del :/ Jobbigt! Vad ska ni andra hitta på i dag då?
JoelsFru, Tänker på dej! Hoppas att allt har fixat sej o att de "bara var en simpel sak"!
Ha en bra dag allihopa!
JoelsFru, Men va skönt att han kom hem i alla fall!