Unga som längtar efter barn !
Mary, Ja de finns allid några nyfikna o som berättar vidare. Dom måste ha så otroligt ointressant liv så dom måste lägga ner en massa tid på andras
Mary, Ja de finns allid några nyfikna o som berättar vidare. Dom måste ha så otroligt ointressant liv så dom måste lägga ner en massa tid på andras
Mary, Nytt kort igen?
Mary, Ja precis så är de
Haha
Mary, Ja jag längtar efter o få se dom
Mary, Låter bra de haha!
Niccisen, Heej
Ja, Jag skulle haft mens i Onsdags eller Frodags o den har fortfarande inte kommit :/ Testade minus i Lördags..
Varför blir de bara ett försök då?
Niccisen, Ja men de känns inte som så! Jag testade ju ändå minus :/ Jobbigt.. men har fortfarade lite flytningar? Hmm.. Fattar ingenting!
Nja, Jag vet inte riktigt ja. Men den dagen ett plus dyker upp för min del, stannar jag gärna kvar
Hur gick de i Härnösand då?
Okej, men hoppas att de tar sej dårå
Jaj, Jasså? :/ Men du kanske bara inte kännde av ÄL? Man vet aldrig Hoppas på de bästa!
Angelica, haha Hur är de med dej då?
Go morron bruttor allt bra i dag?
Himlavalv, Grattis till Millian Går allt bra?
Angelica, Okej! Hur går de med pluggandet då?
Med mej är de väl sådär, mensen har fortfarande inte kommit o känns inte som att den behagar o komma häller? Hmm.. Blir tookig snart! Den kan väl komma så man får börja om i alla fall..
Har ni berättat för nån/några eller?
Niccisen, Ja jag hoppas att mensen kommr i dag om den ska komma!
Härligt när man blir klar med saker så man slipper tänka på dom Är de mycket nu?
Okej, men då håller vi tummarna för att ÄL kommer snart då
Nej, Nu ska jag äta lite frukost. Ska äta hårdbrömacka med kaviar, mums Sedan ska jag lyssna på hög musik o bara vara..
Angelica, Låter kanoners de Hur länge ska du jobba då?
Ja, Mammaor kan vara bra att ha ibland haha! Jag är oxå dålig på o ta tag i sakerna påengång, skjuter gärna upp dom till sista sekund..
Jasså? Vad sa du då? Va kul!
Ja, De känns jätte konstigt. Jag brukar känna av mensen ett par dagar före o de har jag inte gjort! Testade ju ändå minus i Lördags, så vad är chanserna på att jag får ett plus nu? Dom känns vääääldigt små i alla fall..
Men hur är de med Maja då? Vart har hon tagit vägen?