Inlägg från: maja 85 |Visa alla inlägg
  • maja 85

Unga som längtar efter barn !

jag sitter och surfar runt här på FL och ser alla dessa plustester.jag blir jätteavis. jag har aldrig ens gjort når grav.test men jag kan tänka mig att man blir besvikennär det blir ett minus och alldeles jättelycklig om man får ett plus..

• maja 85

är det nån av er som använder ÄL-stickor? vi ska börja köra på det efter min mens som kommer näst helg..är det jobbigt att använda såna?

• maja 85

jaj86: har du gjort nåt grav.test denna månad? du hade BIM igår va eller hur var det?

• maja 85

jaj86: hoppsan då finns ju risken/chansen att du också får tvillingar.

Jag har en jobbarkompis som har tvillingar och hon sa att det var det värsta hon varit med om, iallafall förstår åren. när den ena sov var den andra vaken osv. Och så är ju graviditeterna mycket mer komplicerade också, många som får ligga inne på sjukhus och så.
    men det är ju himla gulligt med tvillingar alltså, men jag skulle nog inte vilja ha det själv.haha

• maja 85

tre!definitivt.men med typ tre eller fyra år emellan.

• maja 85

ja jag kan tänka mig att skaffa tre barn och sen få en liten sladdis när jag är typ 35.det vore mysigt :)

jag vill ha typ tre eller fyra år emellan så man verkligen hinner ägna sig åt ett barn i taget, och att de äldre barnen inte behöver bli storasyster eller storebror så fort, barn tar lätt på sig alldeles för stort ansvar.tycker dom ska få vänta lite med det.

• maja 85

det är det som är bra med att börja producera såhär tidigt, man har väldigt många år på sig att skaffa väldigt många barn utan att man behöver vara gammal när man får det sista. jag kan ju skaffa ett nu när jag är 22, ett när jag är 25, ett när jag är 33, ett när jag är 37 och jag kan säkert klämma in ett till däremellan nånstans.haha

• maja 85

jaj86: precis. jag har jobbat på förskolan i många år och alla mina ungar som blivit storebror eller storesyster tidigt har fått ta på sig mycket mer ansvar än dom borde, dom har fått blivit stora mycket snabbare för att dom har fått ett småsyskon.så jag ska ha några år mellan mina.det är viktigt att de äldre barnen också får känna sig små.

ocj ja. ts verkar dissa oss totalt.haha.

• maja 85

jag håller med. var är du huntedbyafreak? :D

• maja 85

aha..men ni skyddar er inte eller?

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !