Unga som längtar efter barn !
nanC: nä jag tänker inte ge upp efter första försöket, som tydligen inte ens var nåt förks eftersom jag inte hade nån ÄL.
är det ingen här förutom jag som har oregelbunden mens??känner mig dödsonormal.haha
nanC: nä jag tänker inte ge upp efter första försöket, som tydligen inte ens var nåt förks eftersom jag inte hade nån ÄL.
är det ingen här förutom jag som har oregelbunden mens??känner mig dödsonormal.haha
I see...wellwell.bara den återhämtar sig inom typ två år så..annars blir jag riktigt pissed off alltså.
woho! bara en timme kvar till desperate.yeah.
nejje! varför då? ska du jobba?
ah..jobbigt :(
pusselbiten: det är inte bebis, testade minus idag. men det är ingen mens heller så nu får jag dystert inse att min mens inte återhämtat sig som jag trodde och att jag alltså inte hade ÄL då jag trodde och därmed inte hade BIm i fredags..suck.nu vet jag inte alls vart i cykeln jag befinner mig :(
varför i helskotta kan jag inte lägga upp nån bild i mitt galleri??? la precis upp en bild på min kille, eller försökte iaf.kan ni se den????när jag gå in på min egen sida så är den inte där!
nej precis. men när jag går in på "min sida" och klickar på mitt galleri så är bilden där. jag fattar ingenting
nu har jag fixat, det var en inställning som jag skulle ändra. ser du den nu då?
great! :D
jag lääääängtar också! fast just nu längtar jag mest efter mensen. kooooom då mensen någon gång!!!!
misshellen; jag ser fram emot kort :)
haha ingen vet att vi planerar heller men jag tar chansen och lägger ut kort för jag tror inte att nån jag känner finns här..
haha jag frågade inte ens min kille.jag bara la ut kortet.fast det är jag som tycker att vi inte ska berätta för nån förrän jag har en bebis i magen :)
gör rosenrot så man får mer reglebunden mens? då ska jag definitivt köpa det! men det är rätt dyrt va?
det där låter ju väldans bra alltså måste jag säga...nån som vet var man kan köpa det billigast?
aight!
usch man hör så olika saker om allting, jag har hört samma sak om grape att man både bli feril och infertil av det, man vet inte vad man ska tro på.
om inte jag har blivit gravid om typ ett år så ska jag börja prova såna där saker.