Inlägg från: Jacqueline |Visa alla inlägg
  • Jacqueline

Hjälp!!Nån som vet hur ett lik luktar?

kanske ett dött djur???
    men av det man har sett på TV så ska de väl nästan stinka så man får kväljningar.

• Jacqueline

ja ,det är nog bäst att ringa polisen.
    Jag hade nog inte vågat kolla efter själv...då kan man ju förstöra platsen om det nu är så att det ligger någon/något där.

• Jacqueline
    Anonym (urk) skrev 2007-05-11 19:01:02 följande:
    Hmm...jag har inte hunnit att åka dit med mannen ännu och det är en bit bort. Han jobbade över idag så vi hann helt enkelt inte. Nu sover alla barn så vi kommer inte kunna åka dit idag. För jag tänker absolut inte åka dit och kolla själv. Jag pallar inte ens med att htta en död katt när jag är själv. usch...Jag ska följapp det på söndag när jag kommer hem för vi ska bort tidigt imorgon. men jag lovar att skriva när jag vet vad det är. (el så hör ni på nyheterna ;).. )
    men kan du inte ringa polisen istället för att "förstöra" eventuell brottsplats genom att rota runt bland stenarna??
    Du kan ju faktiskr vara anonym.
  • Jacqueline
    jarovean skrev 2007-05-12 12:55:18 följande:
    Undrar oxå? Känns som ett avsnitt ur CSI ;)
    hihi ja minsann :o)
  • Jacqueline
    Anonym (lotta) skrev 2007-05-13 23:20:59 följande:
    Det första jag tänkte på e om ni letar runt å hittar liket,skulle du vilja leva med den bilden i huvudet? Jag menar de kan ju se ut hur som helst ju! Ring polisen så kan dom titta istället.
    precis..inget man vill gå runt och minnas i hela sitt liv...
    Min styvfar hittade ett lik i skogen när han va typ 15 ,han va ute och tältade/festade med sina kompisar på kvällen och morgonen efter när dom kom ut ut tälten så hittade dom en död tjej i deras ålder...dom hade inte sett henne på kvällen innan så dom hade festat och sovit bara någon meter ifrån hennes kropp.
    Han har svårt för det än idag och nu är han 45.
  • Jacqueline
    Anonym skrev 2007-05-14 08:22:06 följande:
    Hur dog hon? Vad tragiskt!!
    hon hade blivit våldtagen och strypt...det stod i tidningen någon dag senare.
    Det va här i skåne i Pålsjöskog...
  • Jacqueline
    Siili skrev 2007-05-14 13:31:10 följande:
    TS kanske är på jobbet eller något. Hon var ju in igår kväll och skrev iaf.
    precis...det finns liv utanför FL med =)
Svar på tråden Hjälp!!Nån som vet hur ett lik luktar?