Inlägg från: Jacqueline |Visa alla inlägg
  • Jacqueline

Hjälp!!Nån som vet hur ett lik luktar?

verkar inte så faktiskt

• Jacqueline
    Paw Print skrev 2007-05-15 08:19:11 följande:
    Fattar inte heller hur ni tänker. Herregud, det kan ju vara ngns barn, ngns förälder osv som ligger där och dess anhöriga sörjer & vet inte vad som hänt, är sjuka av oro, och så springer det runt folk och snokar för att det är SPÄNNANDE istället för att låta polisen göra sitt jobb! Fy f-n!
    tror att spänningen ligger i själva situationen och inte i vad som hittas (om det nu finns något att hitta).
    Självklart får man tycka att det är en spännande tråd och eftersom det är något utöver det vanliga så upplever man nog lite spänning.
  • Jacqueline
    Paw Print skrev 2007-05-15 08:28:02 följande:
    Jacqueline, ja, det fattar jag med, men bara det att det faktiskt kan vara ett lik, ngns anhörig måste man komma ihåg tycker jag. Respektlöst!Jag hade blivit ännu mer uppröd om ngn i min familj hade blivit mördad, och jag hade fått veta att ngn sprungit runt och lekt detektiv för att det är spännande & att det är "pinsamt" att ringa polisen. Kan inte förstå hur man kan resonera så!Det kan ju vara vem som helst som ligger där (om det är ett lik) tänk om det är ett litet barn som blivit våldaget & mördat, det är ingen syn man vill se!
    precis...skrev ett inlägg några sidor tillbaka ang det.
    Det bästa TS kan göra är att ringa polisen ,bilden av en död människa är inget man vill ha inprintat i hjärnan resten av sitt liv.
    Som jag skrev tidigare i tråden så hittade min styvfar ett lik när han va 15-16 år och än idag har har svårt för att prata om det...nu är han 45.
  • Jacqueline

det MÅSTE ju inte vara ett människo lik...det kan ju lika gärna vara ett kadaver eller som någon skrev tidigare någon jägare som grävt ner (gömt undan) djur delar efter jakt.

• Jacqueline
    Paw Print skrev 2007-05-15 08:40:37 följande:
    Alla, kan ju mkt väl vara ett djur, men de får man inte heller gräva ner hur som helst.
    Man får inte heller utöva tjuvjakt ,finns många som gör det ändå och gömmer undan djurdelarna dom inte "vill ha".
  • Jacqueline
    Niinaaa skrev 2007-05-15 09:15:32 följande:
    Har inte läst hela tråden men har TS ringt polisen?                   
    nej ,hon tycker att det är pinsamt att ringa polisen
  • Jacqueline

Ååhhh...Jisses man får väl ha ett liv utanför FL med?
    Men jag håller med om att det hade varit trevligt med ett inlägg ifrån TS snart.

• Jacqueline

bara jag som tänker ge upp denna tråden nu???
    händer ju inget ,TS skriver inte och uppdaterar.
    kanske hon hittade en död kanin eller nått *fniss*

Svar på tråden Hjälp!!Nån som vet hur ett lik luktar?