Det värsta sveket...
Hej ts..
jar har varit på andra sidan av det hela...jag har gjort som din fru..
jag blev förälskad i en annan man, efter 10 år ihop med min man..
vi inledde en affär, jag var jätteförvirrad och väldigt deprimerad...
jag ville inte att min man skulle få veta...ändå träffade jag den nya mannen...detta pågick i några veckor...men jag stod inte ut med vad jag gjorde...
så jag begärde skilsmässa från min man, han vet inget om min otrohet, jag ansåg och anser att han bara skulle må sämre...visserligen så tyckte även han att vi inte hade haft nån gnista på bra länge....
jag älskar honoom, mitt ex alltså och kommer alltid att göra, har alltid tagit avstånd till otrohet...och fattar inte hr jag kunde göra nåt sånt...
men jag tror att har man allt i sit förhållande så hamnar man inte där....
Jag avslutade både mitt äktenskap och min affär veckorna efter varandra...och började ett nytt liv..mitt ex är en nära vän då vi har barn ihop, och för barnens skull och för hans så har jag inget sagt...det skulle bara gynna mitt eget samvete, att få ha rent mjöl i påsen så att säga...
Jag ville börja om på ny kula istället, mitt ex har en ny jättesöt och trevlig flickvän och jag önskar han allt gott...själv har jag nog också hittat min stora kärlek...
jag förstår att du vill hålla kvar vid henne, du älskar ju henne...men jag tror inte att du kommer kunna förlåta och på så sätt blir du aldrig lycklig...försöka kan du ju, alla är vi ju olika...men dra dig inte för att börja om på egen hand...
Hoppas du inte blir förbannad på mig eller så....jag vill mest bara säga att hon älskar dig säkert, jag älskar mitt ex...men det finns så många andra saker som kan spela in i hur någon agerar, jag har gått i terapi och redit ut varför jag gjorde som jag gjorde...i slutändan ett sätt för mig att bryta upp eftersom jag var tvungen att göra nåt som var så fel så jag inte kunde stå ut med mig själv och göra slut på ett förhållande som kvävde mig..
pratat med henne om ert förhållande istället för att focusera på vad hon gjort...om du vill att det ska bli förändring...
hoppas allt går bra!
kramar