Det värsta sveket...
Med tanke på att de planerat allt i minsta detalj, verkar de inte ha något samvete jämtemot sina respektive som har varit ovetandes om detta.
Med tanke på att de planerat allt i minsta detalj, verkar de inte ha något samvete jämtemot sina respektive som har varit ovetandes om detta.
En fråga, Har hon visat att hon ångrar sig?
Jag beundrar dig verkligen att du inte gör något förhastat och att ni söker hjälp för detta. Det finns så många som bara lämnar när något sådant händer. Hoppas verkligen att ni kan fortsätta tillsammans och att ni hittar tillbaka till det som ni hade före hela historien, även om det kommer att bli kämpigt för er båda. Det gäller som du själv skriver att du inte blir kontrollerandet, svartsjuk samt att hon visar dig att du kan lita på henne.
Bra att du åker iväg nästa helg själv.. där du kanske kan prata med någon släktning och få lite distans till det hela.. och att ni slipper gå på varann och att ni bråkar. Du får rå om dig själv lite och även din fru..
Lycka till me allt.. kram
Va tråkigt att läsa att hon vill skiljas. Gör mig ledsen för din skull. Har inga råd att ge just nu, kan bara ge en stöttande kram
Det är bra om ni kan komma överens från början, för barnets bästa. Sen vet jag inte om 3 dagars intervaller är det bästa, men det är något ni lär se om barnet klarar det. Blir en del hatta hit å dit. Av egen erfarenhet så mådde inte mitt X barn bra av att hatta fram och tillbaka så. Iofs då va hon iaf 3 år. Hoppas ni hittar ett sätt som passar er. Sen en sak, köp inte allt hon säger, nu har hon gjort ett schema som passar henne tycker hon...gör ett eget och kom med egna förslag. Gå inte me på något som du inte håller me om bara för husfridens skull. Tjänar du inget på, men självklart ska ni kunne samarbeta för ert barns skull. Det här fixar du.
Kram