Inlägg från: Tesselajnen |Visa alla inlägg
  • Tesselajnen

tips för en lyckad möhippa efterlyses!

*skriver under på punkt tre från Trinity78:as inlägg*

Min möhippa började (efter "kidnappningen") hos en spådam, som spådde min framtid. Lite spooky och inte riktigt min grej, men kul! Följt av lunch i det gröna hemma hos en av tjejerna. Efter det vart det oljemålning, där jag på 30 minuter skulle måla en tavla föreställandes mig och blivande maken (Sjukt roligt faktiskt!)

Sen fick jag en timmes massage *niiiiiiiiiiiiice* Helt underbart skönt! Direkt efter massagen så fick jag min alldeles egna bartender, en kille som under tre timmar visade mig (oss) olika tips vid drinkblandning, blandade drinkar åt oss och som slutkläm försökte lära mig att jonglera *skrattar* För någon som inte har bollsinne så gjorde jag riktigt bra ifrån mig ;)

Under hela dagen och kvällen fick jag dessutom svara på frågor om mig och min blivande. Han hade redan svarat på frågorna och tanken var att se om vi verkligen kände varandra. Det var faktiskt det roligaste med hela dagen, så glad över att min blivande tagit sig tid och svara då jag vet att han har kaos på jobbet och knappt en minut över. :)

Svar på tråden tips för en lyckad möhippa efterlyses!