Inlägg från: pomeransen |Visa alla inlägg
  • pomeransen

de "största"

Anonym skrev 2007-05-12 07:14:57 följande:
    min förra kille hade 25!
    Knappast.
  • pomeransen

En ölburk är 21 cm i omkrets. De allra, allra största porrstjärnorna har 17 cm runtom. Så den ballen skulle jag vilja se.

• pomeransen

Rättelse: det finns någon enstaka som har 18 cm i omkrets (Shane Diesel).

Anonym (g) skrev 2007-05-14 01:46:48 följande:

pomeransen: jag vet att det låter överdrivet men jag har mätt. Den är lika stor. Får väl ringa imorgon och fråga om jag får lägga ut hans kukbilder här.
    Jag väntar med spänning.
  • pomeransen
    Anonym skrev 2007-05-14 02:03:40 följande:
    pomeransen får jag fråga om du har liten själv eftersom du inte tror på någon här inne?
    Där kom den! Bra gjort.
  • pomeransen
    Anonym skrev 2007-05-14 02:16:28 följande:
    Har du väntat på den frågan eller? :)
    Den brukar komma när man ifrågasätter vansinniga påståenden om just penisstorlek. Det verkar vara ett känsligt ämne.
  • pomeransen
    Anonym skrev 2007-05-14 02:32:48 följande:
    Jasså det visste jag inte. Har dock aldrig diskuterat det förut heller kan bero på det! Men tycker det är lite konstigt att du inte tror på folk. Jag sa att min förra kille hade 25. Skulle det vara något konstigt med det?Förövrigt gjotde det lite ont första gångerna men sen gick det bra!
    Statistiskt är det så ovanligt att det är att jämföra med att du skulle påstå att han var 2,5 meter lång. 25 centimeter tycks faktiskt vara någon sorts övre gräns för hur lång en penis kan bli, det finns till exempel inte en enda porrstjärna som har kunnat bevisa den längden, och samtliga rapporterade fall med större penisar är starkt ifrågasatta. Och då begär du att man ska lita på obekräftade, anonyma uppgifter på FL?

Så ja, det är något konstigt med det.

För mig är detta enbart en fråga om sans och vett. Och jag tycker bara det är ROLIGT att folk frågar om jag har en liten penis själv.
  • pomeransen
    Anonym skrev 2007-05-14 02:49:43 följande:
    25 cm låter inte ovanligt.In&kolla på www.klubbsex.com& www.bodycontact.com
    Suck. Och du tror att de inte skarvar? 0 procent av de som påstår sig ha 25 cm på de sajterna skulle hålla för en riktig mätning. Det kan jag faktiskt lova dig.
  • pomeransen

Anonym (g) skrev 2007-05-14 01:46:48 följande:

pomeransen: jag vet att det låter överdrivet men jag har mätt. Den är lika stor. Får väl ringa imorgon och fråga om jag får lägga ut hans kukbilder här.
    Har du ringt och kollat än? Nu vill jag se ölburken! Jag kan inte bärga mig!
  • pomeransen
    jennykevin skrev 2007-05-14 10:59:31 följande:
    fölåt om man hoppar in såhär i en diskusion men har ni inte sett dokomentären om världens största kuk`?det var någon som hade 34cm!! å en hel del som låg över 25cm. så jo det är nog troligt att en kille kan ha en 25cm lång penis.pga att det var en dokumentär så är det högst troligt!min sambo har dock en normalstor penis på 16cm men (anonym) jag tror dig!
    Det är Jonah Falcon du menar. Hans mått är starkt ifrågasatta. Det finns en uppsjö med nakenbilder på karln, så han är inte blyg, men "konstigt" nog finns inte ett enda foto där det förekommer en linjal eller ett måttband. Och då handlar ändå alla de där texterna om hur stor hans kuk är.

Definitivt har han en JÄVLIGT stor kuk, inte tu tal om saken. Men 34 cm återstår att bevisa.
  • pomeransen
    jennykevin skrev 2007-05-14 11:32:05 följande:
    jo det var säkert han kommer inte riktigt ihåg hans nam.. men men det var ju fler än han som visade sina enormt "stora" penisar. och dem visade även sina penisar i tv å jag kan säga att det behövdes INGA måttband!dem berättade även hur svårt och jobbigt dem tyckte det var att hitta en "flickvän"å att deras sex skulle fungera bra.  då dem till 99% inte kunde komma in helt i en tjej så var det inte alltid så skönt för dem.
    Men om man hävdar en viss storlek tycker jag att måttband behövs.

Tänk en kuk som är 17 cm, det är över medel och i de flestas ögon rätt rejält. Och så DUBBLAR du det. Då har du 34 cm. På en kille som är 180 cm är det upp till bröstvårtorna.

Smaka på den: UPP TILL BRÖSTVÅRTORNA.

Men det funkar inte så. Det finns inget magiskt med penisstorlek. Kuken följer samma naturlagar som kroppslängd och skostorlek: en oerhört lång människa är inte DUBBELT så lång (360 cm) som en medellång (180 cm) utan kanske 25 cm längre. En man med enormt stora fötter har inte storlek 84 (om medel är 42), utan 48, 49. En jättestor penis är inte dubbelt så lång som medelpenisen, utan kanske 5 cm längre.
Svar på tråden de "största"