• Anonym

de "största"

Har du väntat på den frågan eller? :)

• Anonym

min sambos är alldeles perfekt.. i både längd å omkrets.. passar mig perfekt.

• Anonym

Jasså det visste jag inte. Har dock aldrig diskuterat det förut heller kan bero på det! Men tycker det är lite konstigt att du inte tror på folk. Jag sa att min förra kille hade 25. Skulle det vara något konstigt med det?

Förövrigt gjotde det lite ont första gångerna men sen gick det bra!

• Anonym

om man hade velat skrytit o hittat på hade man väl sagt att man själv hade det eller sin pojkvän?

• Anonym

Finns det inte? I så fall lär han ju vara väldigt stolt :P

• Anonym
    pomeransen skrev 2007-05-14 02:43:43 följande:
    Statistiskt är det så ovanligt att det är att jämföra med att du skulle påstå att han var 2,5 meter lång. 25 centimeter tycks faktiskt vara någon sorts övre gräns för hur lång en penis kan bli, det finns till exempel inte en enda porrstjärna som har kunnat bevisa den längden, och samtliga rapporterade fall med större penisar är starkt ifrågasatta. Och då begär du att man ska lita på obekräftade, anonyma uppgifter på FL?Så ja, det är något konstigt med det.För mig är detta enbart en fråga om sans och vett. Och jag tycker bara det är ROLIGT att folk frågar om jag har en liten penis själv.
    25 cm låter inte ovanligt.
    In&kolla på www.klubbsex.com& www.bodycontact.com
  • Anonym
    pomeransen skrev 2007-05-14 02:55:01 följande:
    Suck. Och du tror att de inte skarvar? 0 procent av de som påstår sig ha 25 cm på de sajterna skulle hålla för en riktig mätning. Det kan jag faktiskt lova dig.
    jaja,på fotona ser de riktigt stora ut
    De ser helt enkelt ut som 25cm...
  • Anonym

de e ju fan inte skönt att ha sex bakifrån med en kille som är för grov.. lagom de gillar jag..

• Anonym
    Anonym skrev 2007-05-14 03:20:16 följande:
    de e ju fan inte skönt att ha sex bakifrån med en kille som är för grov.. lagom de gillar jag..
    Grov fixar jag,men inte för lång.
    17-22cm är ok,allt över det blir lite trixigt.
  • Anonym

Min sambos snopp står upp till magen (naveln) när han sitter. Men det är ett ganska luddigt mått! Karln i fråga är strax över 180 cm och har vid ett "normal-stånd" en längd på 17,5 cm. Klämmer man ordentligt kan man få den någon/några cm längre.
    Vad säger du om det, ärade kukstorleksguru?

Men ärligt talat. Vem fan kan tänka sej en kuk upp till bröstvårtorna???

Svar på tråden de "största"