de "största"
Häxan: Ja, jag tror att den är ganska "normal". Men man vet ju inte fören gurun har talat!
Häxan: Ja, jag tror att den är ganska "normal". Men man vet ju inte fören gurun har talat!
Såg ni fråga Olle sist?
där frågade dom några tjejer vad dom trodde var normal längden på en penis, någon svarade 30cm? andra visade med fingarna onormalt stora penisar..
normen ligger på 13-15 cm
en tjejs djup 12cm så vad ska en 30cm in där o göra? halva hänger utanför... jaja blir ju lite avstånd i leken då ju
makens hand och lite till är väl det största som gått in
eller dildo + makens kuk (och han är inte liten)
Dejtade en kille som hade en penis som var grovare än en handled ca 15 cm runt om! AJAJ gjorde så ont
John Holmes hade ju en jävla stake vet jag.. Dock har jag ingen aning om måttet..
Själv så är jag så satans trång att jag inte kan få in en jättekuk direkt.. redan jobbigt med min sambo som drar lite över medel, tack till den som skapade glidmedlet ;)
hade en gång en kille som hade STOR KUK mätte aldrig den men den va säkert 25cm och kanske 20 i omkrets de gick inte att ta snabbisar med han iaf man va tvungen och vara riktigt blött innan de gick att ha sex me han!Första gångerna gjorde de ont men sen va de bara såååååååå skönt!
min sambo har 26 cm och 18 i omkrets.. så jo de finns faktiskt stora
Ser inte nöjet i en stor kuk ärligt talat.
Okej om den är normallängd och tjockare, det kan jag ta, men en lång som inte ens får plats? Vad är nöjet?
Hade en kk förut med en enorm slang mellan benen, och han fick inte ens plats hela i mig, han tyckte också det var frustrerande att inte kunna få in hela.
Tacka vet jag en av normallängd och tjocklek.
20 sm mäter min sambos! Den passar perfekt och sexet är underbart
*20 cm naturligtvis
Men herregud, vem som helst kunde ju igår se med blotta ögat att k*karna på 5:an var gigantiska och mätte långt över medelmåttet för en snopp! För guds skull, de hade ju större hängandes än andra har i normalstort stånd och för att inte snacka om hur det såg ut i tighta byxor ! Kan man sitta och runka med händerna ovanpå vandranda så han man min själv och dag en rejäl balle punkt slut! Sen om den mäter 27 cm eller 34 är ju av mindre betydlese eg men att det finns dem som har större k*k än 25 cm vid stånd är helt uppenbar för mig, dock ovanligt! Men herre j-av i vilket fall!
jag har haft 24...
cm..
allvarligt..jag tror att storleken inte ha betydelse...det handlar om så mkt mer än att bara föra in den...men förspel uppfatta jag att många killar är dåliga på...
Alla porrfilmstjejer är småväxta(150-160 långa)så därför kan en kuk på 18-20 cm se väldigt stor ut mot deras kroppar och små fittor.