• lollisen

de "största"

Men? Jag fattar fortfarande inte varför det är så otänkbart att det skulle finnas de män med större snoppar?? Det finns många som har 20 cm snopp. det finns många som har 5 cm snopp oxå, vad i ligger det konstiga?

• lollisen

Oj! ha ha ha.... Fiii fan vad skraj man skulle bli om nån slängde fram en sån dase... Hilfe nån...

Men det finns de som inte ens tror på att det finns snoppar på 20 cm heller här tydligen...

• lollisen

Yupp... Annars finner jag lixom ingen anledning till denna misstro... Det finns alltid de som skiljer sig från mängden, både på längden och bredden vad gäller allt... eller hur?

Pappa med son och dotter skrev 2007-05-14 21:33:42 följande:

Ja, man kan ju undra varför någon tror att det är så omöjligt, första tanken som slår en är ju att denne någon ligger väldigt långt ifrån dessa magiska 20 själv... :)
  • lollisen

KLart det ligger åt det extrema kanske, men om du mäter runt handleden, så ser du att det inte är sjukt brett iallafall. Just när man räknar omkrets så låter det mer än vad det är i cm..

Anonym (mätning) skrev 2007-05-14 21:37:42 följande:

Jag har hakat upp mig på 21 cm i omkrets. Vad ligger medelomkretsen på egentligen? 21 cm i omkrets är, som jag skrev tidigare, gigantiskt.
  • lollisen

Nej, jag tror inte heller att det hör till vanligheterna med 21 cm i omkrets eller 25 cm långa, men de finns..

• lollisen

Jo, kanske e de så i många fall mamsis.. hi hi

Min fd hade iallafall en bamse, och det är bara så det ligger till.. Inget ljug alls. Om man säger som så, han är 1.93 lång ungefär, och när han låg ner och hade erektion så nådde penisen upp till precis över naveln på sig själv. Det säger ju en del om hur stor den var eller hur? Måste dock påpeka att det inte var sådär himlans kul då det gjorde så förbenat ont vid samlag.. :-/

• lollisen

Anonym (g) Jag tror på dig, har själv haft TVÅ pojkvänner med rejäla doningar, även om det inte var skönt, så hade de över 20 cm båda två! Om en kille på nästan två meter ligger på rygg med erektion och penis når över naveln så är inte snoppen 15 cm iallafall vill jag lova... aouch..

• lollisen

Ja, fast inte satidigt dock! då hade jag väl inte haft nått underliv kvar! *fnissa*
    Men ja, jag har haft (o)turen att stöta på två välhängda grabbar, och det är INTE skönt. Det gör ont och det är förbaskat svårt att hitta en ställning som gör att de inte kommer in för djupt. Sen är det faktisk synd om dem som har stora snoppar med, för tänk er själva vilken frustration att aldrig få penetrera ordentligt när det är som skönast?

Anonym (g) skrev 2007-05-15 18:57:18 följande:

Häxan Jia: nej, vi som har sett vet vad vi har sett =)lollisen: oj två? Det var inte illa =) Låter nästan för stort.
  • lollisen

Anonym (g) Nej precis, så det är inte så att folk behöver vara speciellt avundsjuka på att det finns de som har väldigt stora... För det är inte så speciellt skönt.. Det gör mest ont faktiskt...

• lollisen

För mig har de fan inte funkat hur vått det än är, jag är inte så djup, så det tar lixom emot och gör ont..

Bra för dig AlvastraPetra! Att det funkar..

Anonym (g) Mhmm.. jag hör, men jag är skeptisk, jag är faktiskt ganska övertygad om att jag och mitt underliv har rätt i denna frågan...

Svar på tråden de "största"