• lollisen

de "största"

Oj, det kanske är emot reglerna? Inte meningen att göra någon upprörd ju! *hjälp* Vad har jag gjort?? Ångesten sprider sig i kroppen.. Tänk om jag blir åtalad nu för Fl-trots? Förlåååt..

Anonym (g) skrev 2007-05-15 19:16:45 följande:

lollisen: vadå? Ifrågasätter du familjelivs-information?
  • lollisen

Okej, jo jag vet. Men det har inte funkat nått vidare bra för mig under de två år som jag hade denna pojkvän med storlek på dasen som din man har. Vi provade lixom allt. Ibland var det bättre, men inte helt bra för de gjorde ont..

AlvastraPetra skrev 2007-05-15 19:21:06 följande:
    lollisendet fungerar bra.en slida är i snitt 12cm djup men det är ju olika för tjej till tjej.Men slidan är töjbar, både på längden o bredden, speciellt bredden.Slidans insida är veckad.Allt hänger på förspelet o hur villig man är.En snabbis för vår del är inte att tänka på, lite smek lr klick måste vara med då...
  • lollisen

Men... Men.... hur ska jag göra med min son? Vart ska han hamna? Fosterhem? Sälja honom? Eget boende?

Anonym (g) skrev 2007-05-15 19:22:36 följande:

lollisen: ja, 4 månaders fängelse men du kommer ut efter 3 =)
  • lollisen

Nja, de frågade faktiskt efter största k*k man fått i sig eller diverse grejor...

Klicken skrev 2007-05-15 19:30:05 följande:
    Känns som snacket om kukstorlek är lite OT, handlade inte tråden om hur "stort" en mus klarade,det största men får in i musen??
  • lollisen

Pomeransen: det gick ganska nyligen en dokumentär på tv om stora penisar, kommer inte på vad den hette riktigt. Men där var det en kille som hade en 25cm lång och 20 grov ungefär.. Han hade riktiga problem att hitta en tjej, eftersom det var en storlek som skrämde iväg damerna (vilket jag kan förstå!)

Där var det män med JÄTTESNOPPAR! De kunde inte ens dölja sina "bihang"(?) I vanliga kläder, utan att det syntes väldigt väl att det var enorma saker innanför brallsen...

Ska försöka komma på vad dokumentären hette så att du kan leta upp den, så kan du få lite mer bevis om att du faktiskt har FEL i dina påståenden här...

• lollisen

Men du har fel i att det inte finns jumbopenisar! *suck*
    Har du kollat på porrfilmer någongång med stora snoppar? Där kan man lätt se att de är STOOORA...

pomeransen skrev 2007-05-18 09:34:38 följande:
    Hittills har faktiskt inte ett enda av mina påståenden visat sig vara felaktigt.
  • lollisen

Kolla Rod jeremy så får ni se en stooor penis på en liten fet gybbe... ha ha ha... riktigt vidrigt enligt mig, men det är många som tydligen tänder på honom.. uäkk!

• lollisen

Men har verkligen alla kukfixerade härinne missat dokuentären om jättesnoppar?? Där fick man se vilka monster (milt sagt) det finns därute!
    Som jag skrivit innan, där var det en kille som hade(har) en penis på 25 cm och 20 grov (lite lite osäker på exakta grov) Han ansåg detta vara ett stort problem då alla tjejer han träffade blev vettskrämda av hans drule...
    Det var en man som hade så stor att den inte gick att dölja med byxor. Hans fru satt med under intervjun (britter) och berätade glatt om deras sexliv bla...

Jag ska försöka kolla up vad denna dokumentären hette, men det var säkert nått i stil med "hjälp, min penis är en jätte", eller "jättepenisar", som dokumentörerna brukar heta på kanal 5.

• lollisen

Jag tror faktiskt att det är den dokumentären jag syftat på innan!! Jihaaa.. kunde ju inte kommit mer lägligt än såhär.. ha ha ha.. där får ni alla skeptiska människor... *räcker ut tungan*

• lollisen

Att ni har FEL fel fel fel alla som skriver att det inte finns kukar med de mått vi sagt/skrivit om! moahahaha.. *omoget överväldigad av att ha rätt och att få det bevisat*

• lollisen

Fortsätt kolla bara...

Anonym (man) skrev 2007-05-27 21:57:39 följande:

Inte ens Jonah Falcon påstår att han har en kuk med 21 cm omkrets. Han påstår däremot att hans är 34 cm lång men man får aldrig se det, så på vilket sätt anser du det vara bevisat?
  • lollisen

Så du menar att det fortfarande inte finns de män med stora k*kar? *asg*

Nej nej, de har säkert retuscherat (stavning?) det i efterhand för att sprida falsk propaganda om att det skulle finnas de män som är välhängda..

turgut skrev 2007-05-28 01:41:55 följande:
    Det finns vampyrer. Det har jag sett i en film på TV.
  • lollisen

Jag tror att Pomeranser är lite väl k*ukfixerad om jag ska vara ärlig.. ha ha ha...

• lollisen

Tjaaa, det är väl ingen helmighet att Pomeransen är väldigt intresserad av storleken på penisar va? Undrar vartifrån nyfikenheten kommer?

Svar på tråden de "största"