Inlägg från: Häxan Jia |Visa alla inlägg
  • Häxan Jia

de "största"

turgut skrev 2007-05-28 01:41:55 följande:
    Det finns vampyrer. Det har jag sett i en film på TV.
    Viss skillnad finns även om du inte har celler nog i huvidet till att begripa det. Detta var ingen Hollywood film utan en dokumentär....
    *Jag har en trasig toadörr, vad har du?*
  • Häxan Jia
    Anonym (man) skrev 2007-05-28 16:16:05 följande:
    Häxan Jia skrev 2007-05-28 16:08:09 följande: Fick du ovedersägliga fakta i denna "dokumentär" som visade att Jonah Falcon har en kuk som är 34 cm i styvt tillstånd, eller menar du att bara för att det visas en "dokumentär" på femman så måste allt som påstås i den vara sant? Säga vad man vill om Janne Josefsson men en sådan slapp(!) bevisning hade han aldrig gått med på i något av sina reportage. Den enda mätning som hjordes visade att hans kuk var lite drygt 20 cm när han drog ut den. Faktum kvarstår dessutom att inte ens Jonah Falcon påstår (dvs helt utan att blanda in det riktiga måttet) att hans kuk är grov som en ölburk...
    De enda dokumentären visade/bevisade är att det finns modell större snoppar, vilket inte verkar fastna hos vissa som hänger i denna tråden.

Hur stor Falcons kuk är skiter jag väl egentligen i, det är bara tröttsamt att försöka förklara gång på gång att det finns större snoppar. Istället blir flera anklagade för att vara rena lögnare så fort de nämner en snopp som är större än vad medlet är enligt statisktiska undersökningar. Nu är jag bara en enda person och jag har sett få snoppar i mitt liv som är kortare än 17 cm vid stånd och bara någon enstaka som är mindre än 15 cm och då snackar vi ändå om iaf minst 100 snoppar här....

Detta gör det tröttsamt när de bara käbblas statestik. Kuken jag lever med nu är förövrigt 23 cm långt och i min mening normal tjock, men tydligen enlig statestiken modell grövre då...

Jag säger inte att de alltid är lätt och enkelt med stora snoppar och det tror jag inte många gör heller, men jag blev inte rädd över min sambos storlek av den enkla anledningen att det för mig inte var något konstigt...
  • Häxan Jia
    Anonym skrev 2007-05-29 10:47:08 följande:
    jag har haft 24...
    24 vadå? 24 st snoppar i dig, 24 cm snopp...????....
  • Häxan Jia
    lollisen skrev 2007-05-29 14:34:26 följande:
    Men det ÄR väl Jonah falco som Pomeransen har som presbild?
    Japp, de är iaf jag övertygad om eller en hemlig enäggstvilling då
  • Häxan Jia
    Anonym (man) skrev 2007-05-28 18:46:38 följande:
    Häxan JiaNja, nu du är ovarsam med sanningen. Ingen har förnekat att det faktiskt existerar kukar som är 25 cm och längre. Det som pomeransen (och jag) påpekar är att det är osannolikt för att inte säga omöjligt att så stor andel av FL-forumets skribenter har sambos med så stora organ. Som jag har skrivit i flera av kukmätartrådarna så ser man här en 60% andel av kukar som enligt _all_ tillgänglig statistik skall finnas på ca 1% av den manliga befolkningen. Det är det och inget annat som är osannolikt. En omkrets som en ölburk är en helt annan sak. Någon skrev här ovan att en ölburksomkrets skulle vara rimlig på en 34 cm kuk men sanningen är ju den att inte ens 34 cm kuken i fråga har den omretsen om man nu ändå skall tro på vad han hävdar. Så medan det utan tvekan är statisktiskt sannolikt att en eller ett par av forumets skribeneter faktiskt har 25 cm kuk så hävdar jag fortfarande bestämt att någon ölburksomkrets finns det ingen som har. Såvida han inte lider av någon forma av sjukdom som deformerar kuken förstås.Notera gärna också att inte en enda man (utom ett mycket tveksam skribent) själv har hävdat att han har en sådan kuk. Det är alltid en kvinna som påstår att hennes respektive har det. Om 60% av alla Fl kvinnor har sambos med +21cm så borde ju 60% av männen som skriver här också ha det, eller?
    Jag erkänner, det var lite ovarsamt... Tvivlar vore ett bättre ord att använda kanske

Om 60% av FL kvinnor hävdar att deras män har större snoppar än det statistika medlet, hur många % utgör då dessa FL kvinnor av sveriges befolkning???? För jag antar att vi tala om de få hundra som kanske röstat på en omröstning här eller skrivit något inlägg i en snopptråd? Iaf så tordes inte dessa få kvinnor utgöra så stor % av helva sveriges kvinnor misstänker iag jag som inte är ett dugg bra på matematik.

Visst kan en del måttat med ögonen och kanske överdimisionerat storleken något, andra kanske minskat den något med ögonmåttet, så de där jämnar nog ut sig tror jag.

Kollade just hur det kändes att hålla i en ölburk, en 500ml Sofiero, iaf jag har stött på två så tjocka snoppar, den ena var nästan helt jämntjock från rot till topp och den andra var smalare mot toppen och ollon.... Men som sagt de är ju bara mina erfarenheter och ingen statestik direkt, personlig erfarenhet... Just för att jag har den så tvivlar inte jag heller när andra kvinnor eller män säger sig har varit eller innehar en si och så stor snopp.

Om männen till de 60% av kvinnorna som menar att deras män har 21+ i snoppstorlek hänger här så borde de rimligtsvis kunna kommentera de hela eller erkänna färg. Om deras män skulle vara här så kanske 60% av dom skulle ha 21 + i penisstorlek. Men nu verkar ju majoriteten här vara kvinnor, så vi får väl komma på ett bra sätt att få hit deras karlar till att dementera uppgifterna då, så vi får fram sanningen här.

En omröstning kanske borde göras, så kan ju någon med mattehjärna räkna statestik på det sen. Jag gör de inte för jag skulle aldrig kunna räkna ut det, men jag gör gärna själva omröstningen

Känner att jag dravlar nu så jag avbryter här för stunden iaf

Ha de gott
  • Häxan Jia
    Anonym (Love BIG!!) skrev 2007-05-29 22:07:42 följande:
    Föressten så är smärta bara en högre grad av njutning.
    Sådär brukar jag säga ofta... fast jag säger att smärta är bara en högre form av njutning
  • Häxan Jia

Man blir inte slapp för att man har som vana att föra in större saker i slidan....

Den är töjbar även om man stoppar in en cola burk (ser ingen poäng med det, men sånt e upp till var och en) Iaf så drar slidan tillbaka sig. Om den inte gjorde det så skulle alla kvinnor som fött barn vaginalt vara förslappade i fittan resten av livet och de är dom knappast.

För övrigt så kan man precis som med kroppens alla andra muskler även träna slidan. Vilket många gör efter de fött barn. Personligen så anser jag att alla borde göra det oavsett om de fått barn, tänker få barn eller aldrig vill ha barn.

Att träna slidan regelbundet med knip-kulor hjälper till att förebygga inkontinens i framtiden. Samtidigt så hjälper en vältränad slida många tjejer till att kunna få orgasm eller lättare kunna få orgasm. Det som är tränade eller av naturen har bra muskelatur kan ju träna med geisha kulor istället, de är mindre och tyngre och har inget snöre.

Nåja nu hamnade jag väldigt OT genom att prata om mindre föremål *sorry* TS 

*Dunka mig gul och blå*
  • Häxan Jia
    cruZZe skrev 2007-06-02 10:33:47 följande:
    Jia: Om du inte ser skillnaden mellan att föda låt oss säga 3st barn under ditt liv och att stoppa in 21cm grova saker några ggr i veckan så står jag stum av häpnad. Se mitt inlägg. All materia som klarar elastisk deformation vare sig det är muskler, gummiband etc har en gräns för när det övergår mer och mer till plastisk deformation. Exakt vart den gränsen går för slidmuskler vet jag inte men slidan är inte byggd för att klara dessa påfrestningar.
    Att föda skadar nog ett underliv mer än vad de gör att långsamt töja slidan så man kan få in större saker i den.... En förlossning är något man måste gå igenom om man bestämt sig för att föda vaginalt och ingen kan vara hundra innan på hur tjockt huvudet är. Barns huvud brukar väl ligga något större än 21cm cola burk tex.

För övrigt så undrar jag hur du vet vad varje kvinnas gräns i töjbarhet går??? Mig veterligen är vi olika

Missade den viktigaste biten av inlägget gjorde du också som handlade om hur man tränar underlivet, både när de blivit töjt av barnafödande och annat men även kan tränas ändå

Mer vältränade slidmuskelaturer till folket
    *Dunka mig gul och blå*
  • Häxan Jia
    Anonym (Love BIG!!) skrev 2007-06-02 12:24:23 följande:
    Go Jia!
    Tackar.. fast de kommer säkert upp nån statistisk undersökning på kvinnors slidor snart. Hade faktisk gärna sett en om hur töjbar den är och ett uträknat medel på det. Ett medel man måste kunna räkna fram genom att ta reda på hur stora huvuden x antal kvinnor fött fram.
    *Dunka mig gul och blå*
  • Häxan Jia
    cruZZe skrev 2007-06-02 16:56:18 följande:
    Jag drar mig ur debatten med konstaterandet att okunskap är inte bara farligt, det är djävligt enerverande också.
    Du är inte på något sätt ensam om den åsikten. Men de finns en skillnad på dig och mig jag har nämligen an vagina och den fungerar jävligt bra... oavsett om jag töjer den eller inte så kan jag hoppa runt med geshakulor i mig hur länge som helst, det beror på att min muskelatur fungerar riktigt bra. Det är också tack vare dessa muskler som mina orgasmer kommer fort och hårt
    *Stolt SLAMPA *
  • Häxan Jia
    Jeffa skrev 2007-06-02 23:16:47 följande:
    När grovleken diskuteras och man pratar om snoppar som är 21 cm grova, prata man då om diameter eller omkrets?
    Omkrets vad jag förstått de som iaf
    *Stolt SLAMPA *
  • Häxan Jia
    lollisen skrev 2007-06-02 23:14:00 följande:
    Jia: Du är bara för mycke... fast inte negativt menat..
    tack, tror jag iaf
    *Stolt SLAMPA *
Svar på tråden de "största"