oj va glad jag blev av era svar! började nästan tro att jag var den första som ska till chile *haha* =)
Kornblume: jag är lite osäker, men tror vi kommer att vistat i både vina del mar och i santiago. vi kommer kanske vara där i ca 3 veckor eller nåt. känner du några där? eller åkte du dit för skojs skull?
miss chilli: ja välling dricker han fortfarande, så det var bra att du sa att jag ska ha med eget. men har det libero blöjor där? eller nåt motsvarande typ up & go?
vi har fortfarande vagn till honom, men då kommer vi ta med oss en liten sulky tänkte vi. men hur pass mosad kommer inte den bli av själva flygresan då?
har personligen lite dålig erfarenhet av det, när jag skule flyga hem från norrland med min emmaljunga edge duo, den var helt missbildad när vi landade på arlanda. då tänkte jag att det är sista gången jag flyger med vagn, men nu är man ju illa tvungen.
sonen fick tbc spruta när han var 6mån. just bara för att hans pappa är ju från chile, och det kan komma besökande släktingar m.m. därifrån. så då är ju han avklarad när det gäller den saken, men den sprutan kanske även vi måste ta? eftersom vi ändå ska bo hos hans släktingar?
tack för era tips, ni får gärna komma med några fler om ni kommer på nåt bra!