Oh gud så härligt! Chile är helt fantastiskt, kom hem därifrån för knappt 2 v sedan.
Vår kille är 2 år och det gick såå bra, han hade ju en egen Tv på sitt säte så han satt och kikade på barnprogram. Jag håller med miss Chilli om vagnen! Vi hade vår sittvagn, Carena shopper, och taxichaufförerna var inte glada.... Vi hyrde bil och åkte söderut till vindistriktet i Colchaguadalen, bodde på en liten vingård m 5 rum med öppen spis!! Helt gudomligt! Och Goda viner!!
Blöjor finns i princip överallt, Pampers luktar parfyrm. Så vi använde oss av Huggies. Välling finns inte, utan mjölkersättning. Jag kollade barnmat, mest för skoj. Och jag kunde bara hitta upp till 6 mån...det var på en Farmacia.
Vi var vaccinerade med grundskydd och vi vuxna har Havrix,TBS och Gula febern sedan förrut. Wiggo fick Twinrix. Vi kommer nog att vaccinera även honom m Tbc längre fram...
Hur länge ska ni vara där??
Ett tips är att skaffa ett sim-kort till mobilen för att ringa. Lokalbefolkningen sa att det var billigare att ringa med mob än vanl telefon. Ett billigt bolag att ringa med är Movistar. Vi planerar just nu för att åka tillbaka! Kanske redan i Nov!