Inlägg från: HelleGbg |Visa alla inlägg
  • HelleGbg

Hur lindra benhinneinflammation?

har fått benhinneinflammation i vänster ben(vad)har bytt skor nu för att se om det blir bättre när jag powerwalkar/joggar....men vill inte vila då ja är uppe i min topp nu,så vad kan jag göra för att lindra den horribla smärtan?? tigerbalsam? nåt annat tips?? pliiiis?????

• Svar på tråden Hur lindra benhinneinflammation?
  • HelleGbg

för att jag har haft det innan,och en väninna som tydligen är expert "" sa det
    i vilket fall gör det fruktansvärt ont så jag vet inte vilket ben jag ka gå på...

• HelleGbg

men ja ska ge mej ut i morgon igen...vill inet vila nu när jag kommit så långt och fått upp flåset.... inget på apoteket som kan lindra??=) tack för svaren

• HelleGbg

vart hittar man sån tejp?? det är inte ens asfalt underlag,bara i början sen sand/grus

• HelleGbg

mn det är inte mkt jag är ute.,,bara 45-50 min /dag,det verkar ju lite...

• HelleGbg

ok,,,,men innan har det gått över av sej självtg,,och det var ca 7-8 årsedan,då var jag till doktorn,och han sa att det går över,,,men då la jag av med träningen med,så visst gick det över...

men nu vill jag inte lägga av,,,,men sk ajag behöva gåt ill läkaren igen????när jag inet fick något sist...???

• HelleGbg

ok,,,var på apoteket förut,men såg ingen  sporttejp,,,,köpte tiger balsam iaf...
    får väl ta en sväng te sportaffärer snart då.. tack för svaren!!

Svar på tråden Hur lindra benhinneinflammation?