Hur många kollar in porr och onanerar till det? Räck upp handen.
är jag äcklig? ja gkan inte hjälpa jag blir kåt. men sedan när jag ska ha sex med killen så blir det inte lika skönt. men blir alltid lika kåt med porrfilm. är jag konstig?
är jag äcklig? ja gkan inte hjälpa jag blir kåt. men sedan när jag ska ha sex med killen så blir det inte lika skönt. men blir alltid lika kåt med porrfilm. är jag konstig?
Jag måste kolla på porrfilm innan jag ska ha sex, i allafall om vi ska slippa använda glidmedel. Och här kommer det knepiga... jag tänder BARA på tjejsex, eller tjejer som tillfredsställer sig själva, men jag tror knappast att jag är homo, eller ens bi...
Jag sitter gärna o kolla på porr på nätet. Brukar smeka mig själv lite försiktigt så att jag blir riktigt kåt till kvällen då sambon är hemma! Ibland kan jag inte hålla mig o då får jag orgasm, o vilka orgasmer!!! Problemet är bara att jag inte vill m sambon sen om jag onanerat.
Jag blir också upphetsad av porrfilm, och ääälskar tjejsex. Men jag är inte heller homo eller bi. Tänder på sex med min kille med såklart, men man kan ju fantisera lite om det man sett under tiden man har sex!
Hand upp!
Tycker det är shysst med lite porr ibland när jag är ensam och uttråkad. Håller för fullt på att klura ut hur jag ska lyckas introducera porren i mitt och sambons sexliv, inte för att vi behöver det egentligen sexet är skitbra men det kan ju vara kul att prova något nytt, är bara för feg för att föreslå det trots att vi har pratat om det några gånger.
jag gör det.. gärna scener med anal. något jag inte gillar i vanliga livet.
Jag är precis lika dan..tänder på porrfilmer och onanerar gärna till dem, gärna girl on girl men skulle inte vilja ha tjejsex irl.. bara en fantasi..
får man tipsa om en schysst sajt här, eller är det mot reglerna?
blir också mycket våtare när jag kollar porr än jag blir med sambon.. Eller rättare sagt jag blir det fortare..
ladda ner en sjukt bra porrfilm idag så japp de blev ett onanipass eller 2
inte ensam: Det får man nog. Berätta..