• Anonym

Hur många kollar in porr och onanerar till det? Räck upp handen.

är jag äcklig? ja gkan inte hjälpa jag blir kåt. men sedan när jag ska ha sex med killen så blir det inte lika skönt. men blir alltid lika kåt med porrfilm. är jag konstig?

• Svar på tråden Hur många kollar in porr och onanerar till det? Räck upp handen.
  • Anonym

Porrfilm e jäkla "kåtnade". Jag kan titta på porrfilm och onanera på kvällarna ocm jag är själv vaken. Ibland har det hänt att jag o sambon kollat ihop och sen haft sex. Tänder på 2 tjejer som har sex....men skulle själv aldrig vilja ha sex med en tjej. Men det e ändå upphetsande att kolla....tycker både jag och gubben.

• Anonym (ja med)

malmötösen: okej.. är du homo eller bi? Eller har du bara testat av nyfikenhet?

• Anonym (nyfiken)

Jag är jätte nyfiken på det ni berättar om tjejsex. Skulle inte vilja ha det i verkligheten men gärna kolla på det. Finns det ngn bra sida på internet? Där jag inte behöverladda ner utan kan titta på datorn för jag kan inte ladda själv..*S*

• Anonym (Tjejen)

Jag onanerar till porr ibland. Älskar det även sk hårdporr.

• Anonym

Är tjej&onanerar regelbundet till porr.
    Även porr vid sex med maken..

• Anonym (olika)

Jag tänder på amatörporr mestadels och absolut inte på porrfilmer där man bara ser en enda jättetor närbild på två kön. Vad jag gillar inom porren tenderas att ändras från gång till gång. Ett tag var jag inne på äldre som har sex med yngre, andra gånger har det varit trekanter som gällt, och även tjejsex som så många andra här:)

Jag läste en länk i en annan tråd om att kvinnor inte identifierar sin läggning efter vad de blir kåta på, apropå att de flesta tjejer tänder på lesbiskt men ändå kallar sig hetero.
    Jag tänder själv på tjejex både på film och IRL. men ni som säger att ni inte kan tänka er tjejsex irl men ändå blir kåta på det på film. Ni måste väl nån gång ha tänt på en kvinna i verkligheten?
    Jag har fått för mig att det mesta beror på normer och att det är lite tabu med tjejsex och därför vill man inte riktigt kanske erkänna för sig själv och ta hela steget. Eller känns det avtändande om ni ser en snygg kvinna på stan och tänker på hur det skulle vara att ha sex med henne på riktigt?

• Anonym (porris)

Jag kollar oxå på porr och onanerar till det, jag gör det nog mer än min man (jag är tjej).
    Kollar på allt möjligt, gillar tjejsex och skulle gärna testa irl. Men det har inte blivit så.
    Min favoritsida är www.yuvutu.com, helt gratis och något för alla smaker skulle jag vilja säga

• Anonym (porris)

Man behöver inte bli medlem heller skulle jag säga och filmerna laddas fort... enjoy!

• Hanna1984

Till anonym(olika) Gillar tjejsex på film. Men tänder inte på tjejer i verkligheten. Har aldrig tänt på en kvinna heller. Och det är inte heller det att det skulle vara en tabu. Absolut inte fel på lesbiska. Men jag e fullt hetro och kommer nog alltid förbli det. :) Men tjejsex på film e toppen! ;)

Svar på tråden Hur många kollar in porr och onanerar till det? Räck upp handen.