Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Anonym (Stickigt!)

Vaxa muffen?

Någon som har gjort en sk brasiliansk vaxning?

Blev det bra?
    Hur ont gör det egentligen?
    Är så less på det stubb och röda prickar...

• Svar på tråden Vaxa muffen?
  • Mspregnent

kan ju vara n¨ågot att testa nu... Magen börjar bli för stor, så jag ser liksom inget längre... ;P Får böka med spegel o skit, kanske skulle testa på salong. Nu när man endå har en anledning

• Anonym (:-))

hahaha ja jag får nog ta mig en rejäl stänkare ...
    men en kompis sa att har man klarat av att föda ett barn så klarar man det här oxå..
    (fast det är ju två olika smärtor kan jag tänka mig)

men visst ingår en bruksanvisning??

• Suryanshu

Jag vaxar på salong varannan månad!
    Skulle aldrig dock kunna göra det själv...är för feg för att "dra" snabbt...

• Anonym (xc)

du får en bruksanvisning.. mitt tips är att göra vaxet jättevarmt annars stelnar det rent för fort.. Och ta väldigt små bitar, jag lägger ut tre fyra vaxbitar åt gången och drar dom. Gör du stora så gör det mer ont. och låter du vaxet bli för stelt så bryts det bara. Men efter några dragningar får du in tekniken.

• Anonym (Stickigt!)

Tack för alla tips!

Jag vet inte om jag vågar prova själv dock, tror inte att jag vågar dra till...

Men samtidigt så är det ju lite pinsamt att göra på salong.
    Jag menar att få läpparna helt hårfria kan ju inte vara så lätt eller? Jag menar det är ju en massa kanter och vinklar och så....
    Ligger man i gynstol eller?

• Anonym (nyfiken)

jag undrar oxå hur man gör i vecken???

• spiritsinlove

Alltså...man ligger på en brits och spretar med benen allt vad man kan...Personen som vaxar ber dig att spreta mer, vinkla osv..och särar även på läpparna för att komma åt precis överallt. Sedan får man stå på alla fyra och svanka så mycket man kan så de kan vaxa hela vägen...

- alla stavfel är medvetna -
  • Beccih

Någon som vet en bra salong i göteborg att göra en brasilians waxning på?

• Anonym

Undrar amma sak som Beccih. Eller möjligen i borås??

Svar på tråden Vaxa muffen?