Vaxa muffen?
Någon som har gjort en sk brasiliansk vaxning?
Blev det bra?
Hur ont gör det egentligen?
Är så less på det stubb och röda prickar...
Någon som har gjort en sk brasiliansk vaxning?
Blev det bra?
Hur ont gör det egentligen?
Är så less på det stubb och röda prickar...
Hjälp!
Alltså.... spreta med benen liggandes på rygg är väl en sak...men att stå på alla fyra och puta m rumpan.....ja, ska man vara fin får man väl lida pin:)
Hmm låter som en alternativ karriärs inriktning för mig det här.. ska nog investera i en salong.
Inte alls pinsamt... Tänk att den som vaxar er gör bara sitt jobb... Lycka till!!!
Någon som har provat hårborttagningskräm av något slag? För helslätt alltså. Är lite för mesig för att rycka själv med vax och det finns inga salonger som gör brazilian wax i Övik vad jag vet.... Rätta mig gärna om jag har fel!
jag har aldrig lyckats få bort allt hår med hårborttagsningkräm.. jag upplever att det blir som små stubb kvar.. jag kanske gör nå fel.. vad tycker ni andra?
Är det någon som vet om det finns någon salong i lilla Östersund eller Åre som gör brasiliansk waxning?
Tänkte bara tillägga att det finns olika varianter för att låta "vaxerskan" komma åt. Det är inte alltid man måste spreta med benen..
Där jag går liger jag på rygg som vanligt men med uppdragna knän, naturligvis en bit ifrån varandra.
Vaxerskan stäcker huden (och när hon måste ta på läpparna eller närmare musen så använder hon en liten remsa för fingrarna så att hon aldrig tar "rätt på")
Behöver alltså inte sära på benen så mycket som andra har beskrivit. När hon ska vaxa längre bak så blir det naturligtvis mindre charmigt
Ligger fortfarande på rygg med knäna tryckt mot brösten. Skulle nöstan föredra doggy style här
Jag vaxar ALLT helt själv! Första gången gjorde det extremt ont, andra oxå kanske men sen så känns det inte ens. Musen kan kännas lite men inte där bak. Det går jättesnabbt oxå, sist tog det inte ens en halvtimma och då tog jag benen men Mycket billigare och mindre pinsamt att göra själv.
hej,
min tjej går till underbar (tror salongen heter så) i GBG.
Anonym inlägg #29: Hur gör du när du vaxar allt själv, alltså vad använder du för vax?? el använder du färdiga remsor??
Vaxar på Brazilian Beauty i Sthlm =)
Klart det gör ont men det går snabbt för hon som gör det e så proffsig och fint blir d!
(??) Jag använder veet vax, kommer inte ihåg vad den heter men det är en burk. Den är egentligen till benen men den funkar jättebra.. Jag smetar vaxet tunnt på remsan när jag tar "därbak" går smidigare så.
Åh va bra.. jag har just den burken hemma, men har fegat för o testa. men ska göra det då.
Hur ofta ska man vaxa? eller rättare sagt hur långt bör håret va typ, kanske är lättare att utgå ifrån det?
(??) Det brukar vara lagom en gång i månaden ungefär.