Inlägg från: AnjaMaria |Visa alla inlägg
  • AnjaMaria

OT: hur få bort celluliter???

Hej!
    Jag är heligt trött på mina gropiga ben, har precis gått ur duschen och lade märke till den senaste inflationen av dessa små elakingar.

Jag väger strax under min idealvikt, tränar minst 2 ggr/vecka, äter sunt och begriper helt enkelt inte VARFÖR jag får såna där gropar. Snart ser mina ben ut som en 60-årings. Min mamma som är 50 har knappt några!! Jag är nöjd med min kropp och kroppens figur i övrigt, men jag vet inte om jag törs ha korta kjolar i sommar. :(

Det här är verkligen ett västvärldens problem, och kanske inget att gnälla högt om...men finns det någon som har provat någon framgångsrik metod som helst inte kostar 10 000-tals kronor??

Kram Anja

• Svar på tråden OT: hur få bort celluliter???
  • AnjaMaria

Tack för tipsen!
    Tyvärr så kan jag varken sluta röka eller äta salt mat...annars hade jag gjort det. Ska prova med att dricka mer vatten, vet att jag är rätt dålig på det
    Jag tror att jag har hört att man kan massera själv eller torrborsta?? vet inte om det funkar kanske värt ett försök.

Tar glatt emot fler tips!

Kram

• AnjaMaria

Majälva,
    vilken kräm har du använt, och har du skrubbat varje dag och ungefär hur länge?

Frågvis

• AnjaMaria

Det verkar som att det finns hopp för kjol i sommar
    Dags att skrubba och smörja!

Svar på tråden OT: hur få bort celluliter???