• Thanna

Vad använder ni eran bidé till?

Konstig fråga kanske... Vi har precis köpt hus och i badrummet finns en bidé. Min första tanke var att ta bort bidén, men vid närmare eftertanke kanske den är praktisk? Kanske enkelt att tvätta smutsiga små barnfötter eller nåt? Vad vet jag...

Låt höra - använder ni eran bidé och till vad isåfall?

• Svar på tråden Vad använder ni eran bidé till?
  • Greten

Den är kanon efter ett samlag när man vill tvätta av sig men inte duscha helt o hållet! haha...

Den är praktisk! Ta inte bort den...

• Carro W

Jag älskar min bidé!
    När man har mens är den perfekt och precis som Greten säger, när man bara vill tvätta av sig. Jag rakar även benen i bidén.

Det är inte lätt att vara ödmjuk när man alltid har rätt
  • Lilou

Tvattar mig efter att ha gatt pa toan...tvattar fotterna...

• karinagumman
    Thanna skrev 2007-05-15 22:56:55 följande:
    Konstig fråga kanske... Vi har precis köpt hus och i badrummet finns en bidé. Min första tanke var att ta bort bidén, men vid närmare eftertanke kanske den är praktisk? Kanske enkelt att tvätta smutsiga små barnfötter eller nåt? Vad vet jag...Låt höra - använder ni eran bidé och till vad isåfall?
    grattis till husköpet
    tog ut pstav 10/5... väntar på ÄL
  • abnocto

Vi har tagit bort den då den bara stod där....

• Thanna

Tack! Känns hur spännande som helst att flytta till hus. Har börjat packa flyttkartonger och inser hur mycket skräp man samlar på sig...

Vad gäller bidén kommer den att få stå kvar tillsvidare. Blir ändå inga renoveringsprojekt i badrummet än på ett tag. Men nu vet jag ju vad jag ska använda bidén till!

• lurksmulan

Våra katter dricker vatten ur den, annars används den inte så mycket kan jag säga.

Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • cleopatra2

till att tvätta mig efter jag har varit på toaletten eller innan/efter man har sex.
    Jag tycker att det är äckligt när man bara använder toapapper när man har bajsat!!!

• Lilou
    cleopatra2: ja jag tycker oxo det...och tycker det var en konstig fraga...iaf for mig...anvander man inte bidè i Sverige?
Svar på tråden Vad använder ni eran bidé till?