• Thanna

Vad använder ni eran bidé till?

Konstig fråga kanske... Vi har precis köpt hus och i badrummet finns en bidé. Min första tanke var att ta bort bidén, men vid närmare eftertanke kanske den är praktisk? Kanske enkelt att tvätta smutsiga små barnfötter eller nåt? Vad vet jag...

Låt höra - använder ni eran bidé och till vad isåfall?

• Svar på tråden Vad använder ni eran bidé till?
  • Carro W

Vi letar hus (redan hittat ett, 99 % säkert att vi får det) och när o om badrummen ska göras iordning där ska jag lätt ha bidé.

Det är inte lätt att vara ödmjuk när man alltid har rätt
  • Kimberly83

Den är jätte bra att ha när man vart på stranden. Bra att skölja både kläder och fötter med. även skölja bort sand på ställen där man inte vill ha.
    Jag vet att min föräldrar hade sin när jag var liten och hade bajsat i blöjan. Då var det bara att skölja bort. De tyckte att det var det bästa med den.

• Lilou
    veronicaq: ar det sant? Men...nar man har gatt pa toan....hur tvattar man sig da...?
  • chess1979
    Lilou skrev 2007-05-16 15:33:17 följande:
    veronicaq: ar det sant? Men...nar man har gatt pa toan....hur tvattar man sig da...?
    torkar sig noga med papper
    ♥Det bor en liten flicka i min mage♥
  • cleopatra2

lilou,nej en bidet är tyvärr inte så vanlig här,min svärföräldrana använder deras som förvåring för shampooflaskor och sånt.)

• Lilou

Torkar sig noga med papper? Bara?

• Minikatt

Lilou: Klart man bara torkar sig med papper! Har aldrig funderat på att göra annorlunda...

• TrailerTrash

Vi hade biden som blomkruka

Jo jag är dum på riktigt och det står jag för..
Svar på tråden Vad använder ni eran bidé till?