• Thanna

Vad använder ni eran bidé till?

Konstig fråga kanske... Vi har precis köpt hus och i badrummet finns en bidé. Min första tanke var att ta bort bidén, men vid närmare eftertanke kanske den är praktisk? Kanske enkelt att tvätta smutsiga små barnfötter eller nåt? Vad vet jag...

Låt höra - använder ni eran bidé och till vad isåfall?

• Svar på tråden Vad använder ni eran bidé till?
  • cleopatra2

var bor du någonstans lilou?

• Zaria

Jag har ingen bidé men mamma & pappa har kvar sin, tycker den är jättepraktiskt att tvätta min son i när han bajsat, hellre än att brottas med en 2 åring på ett skötbord eller jaga runt honom i duschkabinen.

• Cluedo

I Finaldn har ju tom allmänna toeletter på typ Mc Donalds duchar till sina toaletter...heter nog inte duschar, men är som en duschdlang kopplad till handfatet så att man kan tvätta lilla musen/rumpan efter toalettbesöket.
    I Sverige är det ju inte så vanligt, i all afall inte där vi bor, i Tullinge(Sthlm)....

Jag tror att de flesta inte duschar sig i underlivet efter varje toabesök...eller?

• LuMa
    Lilou skrev 2007-05-16 16:04:50 följande:
    Torkar sig noga med papper? Bara?
    Här på Åland och i Finland är det rätt vanligt (näst intill standard) med en liten handdusch bredvid toastolen.
    Välkommen till FL, generaliseringarnas förlovade land!
  • Tjofsen

Älskar min bidé. Bra för rumpan, fötterna, hundtassar och barbie-badkar.

• cleopatra2

ah lilou!
    Jag älskar italie och har bott där själv ett tag,är bara inte såååå förtjust i Milano))))

• MalinI

kommer knappt vatten ur vår, inge tryck alls. Brukar klippa barnens naglarna över den

• Hasselnöten

Har bidén som tidningskorg...

• Moa38
    Hasselnöten skrev 2007-05-16 16:50:51 följande:
    Har bidén som tidningskorg...
    tidningskorg här med. Toppen som sådan
  • flygare

Hej vi anv våran till sonen, perfekt höjd att tvätta händerna och när han borstar tänderna

Svar på tråden Vad använder ni eran bidé till?