• disel

All inclusive i Bulgarien

Sitter och tittar på resor till Bulgarien och vi är ganska sugna på all inclusive då det har funkat super för oss och barnen förrut. Är det någon som bott på ett all inclusive hotell i Bulgarien? Hur var maten, var den varierad? Har även tittat på Cypern med det skiljer 10000:- för oss fyra för en vecka! Och hur är värmen i mitten på juni? Vill ju inte ha för varmt för knoddarnas skull men heller inte för kallt, för mammans skull

om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken
  • Svar på tråden All inclusive i Bulgarien
  • Trasslan

Hej!
    När jag var i Bulgarien hade jag iofs inte all inclusive, men blev riktigt avundsjuka på de som hade det på hotellet! Där vi bodde i sunny beach tyckte jag inte att restaurangerna vra så vidare bra så hotellets mat såg alltid bra och mer lockande ut! Det är min erfarenhet..

Vad gäller vädret hade vi lite otur när vi var där i början av juni, regn några dagar och resten sol, men det var inte dundervarmt då solen sken.. Så det är ju bra för knoddarna! =)

Hoppas ni får en trevlig semester vart ni än åker!

• Buttelina

jag ääääälskar bulgarien.jag har varit i där 3ggr o jag hade inte valt all inclusive. jag älskar maten i bulgarien och hade inte velat begränsa mig till en resturang. det är dessutom jättebilligt att äta ute. vädret i juni är fint. vilken stad vill ni åka till??? jag har varit i albena, golden sands, nessebar och sunny beach...

• disel

Har kollat på ett hotell i Sunny Beach. Vi är lite inne på all inclusive bara för att vi har småbarn med oss och tror att det är lättare att ha det då Bara låta äldsta sonen gå å hämta det han vill ha osv..

Jag har varit där jag med förr fast det var länge sen nu, och då utan barn. Sunny Beach -98 och Golden Sands -00. Då bodde jag bara på hotell och åt allt ute och det funkade utmärkt, men dom senaste resorna då äldsta sonen varit med så har vi varit mycket på hotellet och poolen då han varit rädd för vågorna i havet..

• Fiaflopp

HAr också hört att Sunny Beach ska vara kanon,har en vän som varit där och min syssling har varit där flera ggr!
    Vi ska också dit i sommar

• Fiaflopp
    Buttelina skrev 2007-05-15 23:38:40 följande:
    jag ääääälskar bulgarien.jag har varit i där 3ggr o jag hade inte valt all inclusive. jag älskar maten i bulgarien och hade inte velat begränsa mig till en resturang. det är dessutom jättebilligt att äta ute. vädret i juni är fint. vilken stad vill ni åka till??? jag har varit i albena, golden sands, nessebar och sunny beach...
    WOW du verkar ha varit där flera ggr,vilken stad skulle du rekomendera om man vill ha lite kombination av sol,bad,shopping,natur och uteliv?
    Dvs lite av varje...Flört
  • Happy76

Jag har varit på de flesta orter i Bulgarien och Golden Sands eller Nessebar är väldigt mysigt. Golden Sands är lite större.

Vad gäller All inclusive så bör man gärna ha åtminstone 4 stjärnig standard på hotellet för att få bra mat och varierade bufféer.

• Fiaflopp
    Happy76 skrev 2007-05-16 08:03:44 följande:
    Jag har varit på de flesta orter i Bulgarien och Golden Sands eller Nessebar är väldigt mysigt. Golden Sands är lite större.Vad gäller All inclusive så bör man gärna ha åtminstone 4 stjärnig standard på hotellet för att få bra mat och varierade bufféer.
    TAck för det tipset!!
  • disel

hotellet jag kollat på är ett blue inclusive och då är det minst 4 olika rätter till lunch och 5 till middag

• Fiaflopp

Vi vill se olika ställen känner vi...inte vara begränsade

• Buttelina

fiaflopp: bor man i golden sands kan man lätt åka till albena och på bussresa till varna (shopping). åker man till sunny beach så åker man över till suuuper mysiga nessebar på en halvtimme. jag skulle helt klart rekommendera sunny beach mest, men då MÅSTE ni åka över till nessebar. helt underbart. där e massor av shopping i hela bulgarien...

Svar på tråden All inclusive i Bulgarien