Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

All inclusive i Bulgarien

jag ääääälskar bulgarien.jag har varit i där 3ggr o jag hade inte valt all inclusive. jag älskar maten i bulgarien och hade inte velat begränsa mig till en resturang. det är dessutom jättebilligt att äta ute. vädret i juni är fint. vilken stad vill ni åka till??? jag har varit i albena, golden sands, nessebar och sunny beach...

• Buttelina

fiaflopp: bor man i golden sands kan man lätt åka till albena och på bussresa till varna (shopping). åker man till sunny beach så åker man över till suuuper mysiga nessebar på en halvtimme. jag skulle helt klart rekommendera sunny beach mest, men då MÅSTE ni åka över till nessebar. helt underbart. där e massor av shopping i hela bulgarien...

• Buttelina

göteborgstjej: åk in en runda till golden sands. ta en taxi, men pruta på priset!!!

• Buttelina

göteborgstjej. för att golden sands har mycket mer centrum o mer liv o rörelse än vad albena har. albena är mindre med en långgrund strand och är allmänt lugnare. roligt att se en annan stad...

• Buttelina

göteborgstjej. för att golden sands har mycket mer centrum o mer liv o rörelse än vad albena har. albena är mindre med en långgrund strand och är allmänt lugnare. roligt att se en annan stad...

• Buttelina

liten bra sammanfattning

albena är en mindre stad med mindre centrum o lugnare tempo. lung långgrund barnvänlig strand.

golden sands och sunny beach är de större städerna massor av folk o shopping. många resturanger att välja mellan. låååånga härliga stränder.

nessebar är den pittoreska lilla staden som inte är speciellt barnväligt med massa kullerstenar o nivåskillnader. en hel del att shoppa och härlig kultur. ett måste att hälsa på¨om man är i sunny beach.

min favorit är sunny beach för man kan få massor av två världar, pga närheten till nessebar.

e såååååå avundsjuk på er tjejer som ska åka till detta underbara land..

• Buttelina

mam gusis: jag rekommenderar inte nessebar med barn. inga barnvänliga stränder o backigt, o massa kullerstenar... men lungt o skönt.

• Buttelina

fiaflopp låter som att golden sands är det rätta valet för er. augusti är det jättevarmt där. fy va skoj!!!!

• Buttelina

nä försäljarna är inte jobbiga tycker jag. jag hatar oxå att bli jagad av försäljare!!!!

Svar på tråden All inclusive i Bulgarien